مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی خبر داد؛

توزیع ۱۷ هزارو ۷۸۰ غذای گرم بین نیازمندان

مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی گفت: از ابتدای فعالیت آشپزخانه‌های اطعام مهدوی- تبرک رضوی در ماه مبارک رمضان، ۱۷ هزار و ۷۸۰ پرس غذای گرم و افطاری ساده در میان نیازمندان و مددجویان استان مرکزی توزیع شده است.

تصویر توزیع ۱۷ هزارو ۷۸۰ غذای گرم بین نیازمندان

به گزارش سایت خبری پرسون از مرکزی، مجید مومنی افزود: ۱۴ آشپزخانه به صورت متمرکز و ۱۰۰ آشپزخانه نیز توسط مراکز نیکوکاری استان برای تهیه غذا گرم در ماه مبارک رمضان به منظور انجام این اقدام آماده همکاری هستند.

وی با اشاره به اینکه ۳۴ میلیارد تومان اعتبار به منظور تهیه غذای گرم و اطعام خانواده‌های تحت حمایت این نهاد در ماه مبارک رمضان هدفگذاری شده است، ابراز کرد: خیران می توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۱۴ ویا کدمهربانی #۰۸۶*۸۸۷۷* کمک‌های خود را برای اطعام نیازمندان واریز نمایند.

مومنی همچنین از اجرای طرح "ایران مهربان" در ماه مبارک رمضان خبر داد و تصریح کرد: خیران می توانند از طریق ارسال عدد ۱ به شماره پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۸۶ و یا سامانه اکرام به آدرس ekram.emdad.irحمایت از یک یا چند فرزند ایتام و محسنین را عهده دار شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی خاطرنشان کرد: غذا در آشپزخانه‌های مهدوی با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی پخت و توزیع می شود.

283654

مطالب مرتبط