مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

10 خرداد آخرین فرصت ارائه گزارش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

ارزشیابی در دوره ابتدایی کیفی است و به این معنا است که معلم در طول دو ترم تحصیلی تمام مستندات و شواهد یادگیری دانش‌آموزان را در پوشه کار یا الکترونیکی جمع‌آوری میکند و از آن برای ارزیابی بهره میبرد.
تصویر 10 خرداد آخرین فرصت ارائه گزارش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

به گزارش سایت خبری پرسون ازکرمانشاه، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: معلمان تا ۱۰ خرداد ماه فرصت دارند گزارش پیشرفت تحصیلی ۱۸۰ هزار دانش‌آموز ابتدایی در کرمانشاه را ارائه دهند.

مجید یزدان‌پناه در گفت‌وگویی اظهار داشت: در استان کرمانشاه از پایه اول تا ششم بیش از 180 هزار دانش‌آموز وجود دارد.

وی عنوان کرد: ارزشیابی در دوره ابتدایی کیفی است به این معنا که معلم در طول دو ترم تحصیلی تمام مستندات و شواهد یادگیری دانش‌آموزان را در پوشه کار یا الکترونیکی جمع‌آوری می‌کند.

یزدان‌پناه با بیان اینکه کلاس‌ها و یادگیری تا 31 اردیبهشت ماه ادامه دارد و معلم از یکم تا دهم خرداد ماه وضعیت دانش‌آموزان را جمع‌بندی می‌کند گفت: معلمان در این مرحله دانش‌آموزان را در چهار مقیاس خیلی خوب، خوب، قابل قبول و نیاز به تلاش و آموزش بیشتر قرار می‌دهند.

وی افزود: در سه مقیاس نخست دانش‌آموزان قبول می‌شوند و مقیاس آخر که نیازمند آموزش و تلاش بیشتر است دانش‌آموز باید در خرداد تا شهریور جبران کند.

یزدان‌پناه عنوان کرد: تمام روانشناسان دنیا به این نتیجه رسیده‌اند که برخی دانش‌آموزان نیاز به زمان بیشتری برای یادگیری دارند و به طور حتم همه دانش‌آموزان طی 9 ماه به انتظارات نمی‌رسند.

وی افزود: معلمان دوره ابتدایی اجازه ندارند امتحانات را به صورت حضوری و در مدارس برگزار کنند

منبع: تسنیم

284977

مطالب مرتبط