زنگ جوانه‌ها نواخته شد/تحصیل یک میلیون و ۲۷۰ هزار دانش‌آموز در تهران

زنگ جشن جوانه‌ها و آغاز سال تحصیلی برای دانش‌آموزان کلاس هفتمی امروز همزمان با سراسر کشور در تهران نیز نواخته شد.
تصویر زنگ جوانه‌ها نواخته شد/تحصیل یک میلیون و ۲۷۰ هزار دانش‌آموز در تهران

به گزارش سایت خبری پرسون، زنگ‌ جوانه‌ها صبح امروز (چهارشنبه ۲۸ شهریور) همزمان با سراسر کشور در مدرسه کریمه اهل بیت(ع) منطقه ۲ شهر تهران نواخته شد.

علیرضا کریمیان مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در این مراسم با بیان اینکه در روزهای پایانی تابستان قرار داریم و با آغاز پاییز و ماه مهر همه مدارس کشور به مدار خدمت برمی‌گردند گفت: دانش آموزان در مدارس حضور پیدا می‌کنند و سال تحصیلی جدید را با شور و نشاط آغاز می‌کنند.

وی با بیان اینکه در تهران چیزی حدود ۵۰۰۰ واحد آموزشی و در کشور بالای ۱۰۰ هزار تا داریم، افزود: در تهران چیزی نزدیک به ۹۰ هزار همکار فرهنگی و در کشور حداقل یک میلیون نفر به صورت همکاران استخدام رسمی و شاغل در مدارس داریم .

کریمیان با بیان اینکه مهیا کردن مدرسه برای حضور دانش آموز هم به لحاظ فیزیکی هم به لحاظ روانی از موضوعات بسیار مهمی است که همکاران ما در واحدهای آموزشی تنظیم می‌کنند. ادامه داد: روز اول مهر در همین شهر تهران یک میلیون و ۲۷۰ هزار دانش آموز راهی مدرسه می شوند، اینکه کدام مدرسه، در چه منطقه‌ای و چه کلاسی حاضر شوند و بر چه اساسی برنامه‌های درسی را تنظیم کنند موضوع مهمی است.

وی با بیان اینکه آغاز سال تحصیلی در تهران در سطح ۱۹ منطقه آموزش و پرورش و در حدود ۵۰۰۰ مدرسه توصیه کرد که دانش آموزان از روز اول پا به پای معلمان خود حرکت کنند تا انشالله شاهد موفقیت هر چه بیشتر دانش آموزان باشیم.

منبع: ایسنا

765130

سازمان آگهی های پرسون