مدیرکل کمیته امداد استان کرمان خبر داد؛

بیش از دو میلیون و ۵۰۰ هزار پرس غذای گرم توزیع شد

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: در ماه محرم و صفر در قالب طرح اطعام حسینی دو میلیون و ۶۸۰ هزار پرس غذای گرم به ارزش بیش از ۶۶ میلیارد تومان با مشارکت خیران و با همکاری مراکز نیکوکاری پخت و بین خانواده‌های نیازمند استان توزیع شد.
تصویر بیش از دو میلیون و ۵۰۰ هزار پرس غذای گرم توزیع شد

به گزارش سایت خبری پرسون از استان کرمان، یحیی صادقی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان ضمن قدردانی از مشارکت خوب مردم خیر و نیکوکار استان در طرح اطعام و احسان حسینی گفت: در ماه محرم و صفر در قالب طرح اطعام حسینی دو میلیون و ۶۸۰ هزار پرس غذای گرم به ارزش بیش از ۶۶ میلیارد تومان با مشارکت خیران و با همکاری مراکز نیکوکاری پخت و بین خانواده‌های نیازمند استان توزیع شد.

وی از فعالیت ۳۱۸ آشپزخانه در طرح اطعام حسینی در استان کرمان خبر داد و افزود: فعالیت این آشپزخانه‌ها با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و به‌طور کاملاً مردمی و زیر نظر مراکز نیکوکاری بوده است.

یحیی صادقی در ادامه از توزیع ۵۸ هزار و ۵۸۸ سبد کالا به ارزش ۱۰ میلیارد تومان در قالب طرح اطعام و احسان حسینی میان خانواده‌های تحت حمایت و نیازمند استان خبر داد و بیان کرد: همچنین در قالب این طرح ۹۱ هزار و ۴۶۷ سبد بهداشتی به ارزش یک میلیارد تومان بین مددجویان استان توزیع‌شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

365318