مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی:

حمایت بیش از ۳۰ هزار حامی از ۶۵۷۳ یتیم

مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی گفت: تعداد ۶۵۷۳ یتیم و محسنین توسط ۳۰ هزار حامی حمایت می شوند و از برنامه‌های کمیته امداد استان مرکزی افزایش پنج هزار حامی جدید است.

تصویر حمایت بیش از ۳۰ هزار حامی از ۶۵۷۳ یتیم

به گزارش سایت خبری پرسون از مرکزی، مجید مومنی در دیدار با مدیر کل بنیاد مستضعفان استان گفت: طرح "ایران مهربان" در ایام ماه مبارک رمضان به منظور دستگیری از ایتام و جذب حامی برای ایتام و محسنین در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته استان مرکزی در پویش ایران مهربان رتبه دوم کشوری را کسب کرد، افزود: تاکنون تعداد ۶۵۷۳ یتیم و محسنین توسط ۳۰ هزار حامی حمایت می شوند و از برنامه‌های کمیته امداد استان مرکزی افزایش پنج هزار حامی جدید است.

مومنی با اشاره به اینکه همزمان با ماه مبارک رمضان سومین مرحله پویش مواسات و همدلی در استان مرکزی برگزار شده است، افزود: امسال بنا داریم با کمک خیران ۸۰۰ هزار وعده غذایی گرم را درب منازل نیازمندان توزیع نماییم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه کمیته امداد تولید کننده فقر نیست، اضافه کرد: فقر جای دیگر تولید می شود خروجی آن وارد کمیته امدادمی شود؛کمیته امداد مانند اورژانس اجتماعی است و خدمات آن برای خانواده‌های مستعد توانمندی زمان‌دار است.

مدیر کل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه کمیته امداد با شناسایی و استعداد سنجی مددجویان با برگزاری دوره های آموزشی و اعطای تسهیلات اشتغال شرایط توانمندی مددجویان را فراهم می کند، اظهار داشت: اساس فعالیت‌های کمیته امداد اقدامات فرهنگی است و توانمندی مددجویان با بستر سازی فرهنگی ایجاد اشتغال پایدار و ساخت مسکن فراهم می شود.

وی در پایان گفت: خوشبختانه توسط بنیاد مستضعفان در استان مرکزی اقدامات خوبی در حمایت از نیازمندان و کمک به ساخت مسکن محرومان انجام می شود.

286210

مطالب مرتبط