مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی:

چهار هزار و ۲۲۱ بسته معیشتی از محل موقوفات در استان مرکزی توزیع شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: چهار هزار و ۲۲۱ بسته معیشتی در ایام نوروز امسال از محل موقوفات، نذورات و کمک‌های خیران بین نیازمندان این استان توزیع شد.

تصویر چهار هزار و ۲۲۱ بسته معیشتی از محل موقوفات در استان مرکزی توزیع شد

به گزارش سایت خبری پرسون از مرکزی، حجت الاسلام عبدالله واحدی روز چهارشنبه افزود: این بسته های حمایتی شامل اقلام اساسی از قبیل برنج، گوشت، مرغ و روغن است که در قالب تبرکات مهدوی و به ارزش ۱۵۰میلیارد ریال همزمان با ایام نوروز و ماه شعبان بین نیازمندان توزیع شد.

وی ادامه داد: نیازمندان از سوی مراکز آستان مقدس امامزادگان(ع)، هیات‌امنا و ائمه جماعات مساجد و بسیج محلات شناسایی شدند و کمک‌های مومنانه با رعایت کرامات انسانی به آنان اهدا شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی اظهار داشت: ۲ هزار و ۴۰۰ بسته بهداشتی به ارزش ۱۹۵ میلیون ریال و سه هزار و ۳۱۰ پرس غذای گرم به ارزش ۴۸۰ میلیون ریال در ایام نوروز امسال بین نیازمندان توزیع شد.

حجت‌الاسلام واحدی بیان کرد: تهیه و توزیع ۳۶۶ بسته پوشاک به ارزش ۷۷۰ میلیون ریال، تهیه و توزیع ۳۸۰ جفت کفش به ارزش ۵۵۰ میلیون ریال و قربانی کردن ۱۱ گوسفند به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال از دیگر اقدامات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در ایام نوروز امسال است.

بیش از پنج هزار موقوفه در نقاط مختلف استان مرکزی به ثبت رسیده است.

282254