رییس کمیسیون املاک شورای اسلامی شهر قزوین خیر داد:

اقدامات پسندیده شهردار قزوین پیرامون اجرای طرحهای تشویقی جوانی جمعیت

صلح جو،رییس کمیسیون املاک شورای اسلامی شهر قزوین از تلاشهای شهردار انقلابی و جهادی قزوین پیرامون اجرای طرحهای تشویقی جوانی جمعیت قدردانی کرد.
تصویر اقدامات پسندیده شهردار قزوین پیرامون اجرای طرحهای تشویقی جوانی جمعیت

به گزارش سایت خبری پرسون، از قزوین؛ حسین صلح جو رییس کمیسیون املاک و حقوقی شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا ضمن تقدیر از تلاشهای شهردار جهادی و انقلابی قزوین در راستای اجرای طرحهای تشویقی جوانی جمعیت اظهار کرد: به سبب این تلاشها در دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت ،مهدی صباغی شهردار قزوین به عنوان برگزیده سوم در بخش مدیران معرفی شد.

وی افزود: به دلیل اهمیت راهبردی موضوع جمعیت؛ شهرداری قزوین در راستای اجرای سیاست های ابلاغی جمعیت تا حدود زیادی موفق عمل کرده و طرح های تشویقی خوبی را در زمینه افزایش جمعیت و فرزند آوری ویژه پرسنل شهرداری اجرا کرده است.
این عضو شورای اسلامی شهر قزوین خاطر نشان کرد: از زحمات شهردارو مجموعه مدیران شهری که با عزم راسخ جهت دهی فعالیتهای خود را منطبق بر قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ترسیم کرده‌اند و در راستای اشاعه فرهنگ جوانی سازی جمعیت تلاش می کنند قدردانی می کنم.
صلح جو در بخش دیگری از این جلسه خواستار توجه به گلزار شهدای معزز شد و گفت: درمقایسه با گلزار شهدای سایر استان ها امکانات رفاهی در گلزار شهدای قزوین وجود ندارد و ضرورت دارد تا نسبت به افزایش امکانات از قبیل ایجاد آلاچیق و سایبان ونیمکت اقدام شود.
وی ادامه داد: مجموعه مدیریت شهری از ثواب اخروی مشارکت در اجرای طرح کامل گلزار شهدا عقب نماند و مصوبه شورا در این امر خداپسندانه را مورد توجه قرار دهد، چرا که شهردار محترم خود از ایثارگران دفاع مقدس است و ضرورت دارد دستور دهند اقدامات لازم در تسریع اجرای این طرح به عمل آید.

680627