یادداشت میهمان؛

بازار داغ «فیک نیوزها» در ایام انتخابات

یادداشت/ رسانه نماها و فیک نیوزها مدتهاست با ایجاد کانال ها و گروه های مختلف در فضای مجازی و دنبال کننده هایی که بیشتر و پیشتر از ربات های مختلف خریداری می شوند وانمود می کنند که هزاران فالوور« دنبال کننده»  داشته و می توانند تاثیر شگرفی در بزنگاه های اجتماعی و سیاسی از جمله نتایج انتخابات داشته باشند.

تصویر بازار داغ «فیک نیوزها» در ایام انتخابات

سایت خبری پرسون ـ باز هم موسم انتخابات فرا رسید تا به تبع آن نیز فیک نیوزها و مدعیان رسانه جیب های گشاد خود را برای خالی کردن آن یکی جیب ها که خود را کاندیدای ورود به انتخابات شورای شهر معرفی نموده اند آماده سازند.

این رسانه نماها و فیک نیوزها که عمدتا حتی قادر به نوشتن دو خط انشا با موضوع مثلا «فصل بهار را توصیف کنید» نیستند مدتهاست با ایجاد کانال ها و گروههای مختلف در فضای مجازی و دنبال کننده هایی که بیشتر و پیشتر از ربات های مختلف خریداری می شوند وانمود می کنند که هزاران فالوور« دنبال کننده» داشته و می توانند تاثیر شگرفی در بزنگاه های اجتماعی و سیاسی از جمله نتایج انتخابات دارند.

در این میان نیز با ترغیب کاندیداها از جمله شورای شهر به پیوستن و عضو شدن در کانال ها وگروههای خود سعی در خالی کردن جیب آنها را دارند

تیتر مشترک بسیاری از این فیک نیوزها:

«با حضور.... تمام معادلات انتخابات بهم ریخت» و یا «.... آمد تا موج گسترده ای در شهر ایجاد کند»

چه عالی نوشت کانال «دلاوران مرصاد» که : «طرف در انتخابات مدیر ساختمان محل سکونتش دو‌ رأی داشته اونم رأی خودش و زنش بوده! بعد بعضی کانال ها تیتر زدن (.... با حضورش معادلات انتخابات را به هم زده)».

خداوکیلی دست از سر این معادلات انتخاباتی بردارید ! به حدی اوضاع انتخابات را برهم زده اید که تا انتخابات بعدی کسی قادر به حل کردن نخواهد بود.

و یا اینکه گونی جهت جلوگیری از موج ایجاد شده توسط برخی کاندیداهای انتخابات شورای شهر

حالا که از هر طرف شهر توسط امواج سهمگین حمایت از برخی کاندیداهای انتخاباتی محاصره و باعث حیرت تحلیلگران انتخاباتی شده ،با چندتا گونی و مقداری ماسه و شن می توانید از خودتان و منزل تان در مقابل این امواج محافظت نمائید.

سیدوحیدحسینی ـ روزنامه نگار

278903