سخنگوی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی مطرح کرد؛

ضرورت بسیج همگانی برای تحقق شعار سال 1400

سخنگوی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: رهبر معظم انقلاب از درایت و بینش عمیقی برخوردار بوده و تجربه 42 ساله برای سکانداری نظام اسلامی را دارند بنابراین با در نظر گرفتن آینده و مصالح کشور عنوان سال را انتخاب می‌کنند، پس لازم است که اقشار مختلف مردم برای جامه عمل پوشاندن به این شعار همت کنند.
تصویر ضرورت بسیج همگانی برای تحقق شعار سال 1400

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، یوسف شاکر، بر لزوم شکل‌گیری بسیج همگانی در کشور برای جامه عمل پوشاندن به شعار سال مبنی بر«تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» تاکید کرد و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب از درایت و بینش عمیقی برخوردار بوده و تجربه 42 ساله برای سکانداری نظام اسلامی را دارند بنابراین با در نظر گرفتن آینده و مصالح کشور عنوان سال را انتخاب می‌کنند، پس لازم است که اقشار مختلف مردم برای جامه عمل پوشاندن به این شعار همت کنند.

وی ضمن تاکید بر اینکه منویات رهبر معظم انقلاب و عنوان سال نباید فقط در قالب یک شعار باقی بماند، ادامه داد: شعارهای سال در واقع اولویت‌هایی هستند که باید در بدنه اجرایی کشور مورد توجه قرار گیرند، تا مشکلات کشور حل شود.

سخنگوی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه، در طول یک دهه گذشته شعار سال موضوعات اقتصادی بوده است، گفت: همچنین ایشان در طول فرمایشات مختلف موضوع حمایت از تولید را مورد تاکید قرار داده‌اند.

شاکر با بیان اینکه، مخاطب مانع‌زدایی هر سه قوه است و باید همه بیش از پیش در این مورد احساس مسئولیت کنند، اظهار کرد: هر سه قوه قضائیه، مقننه و مجریه باید در این ارتباط احساس تکلیف کنند و با تمام توان و با همه ظرفیت وارد عمل شوند.

وی با بیان اینکه بسیج متشکل از نیروهای مردمی، انقلابی و ولایتمدار نیز همانند سال‌های گذشته منویات رهبری را فصل الخطاب می‌داند، گفت: این ظرفیت عظیم برای تحقق شعار سال با تمام قدرت در خدمت انقلاب است، به طور قطع هرجا احساس نیاز شود با تمام توان و توام با احساس مسئولیت حضور خواهد یافت.

انتهای پیام/

278580