نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با پرسون:

باید نیرویی انقلابی و جوان در راس دولت جدید قرار بگیرد

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مشارکت مردم و ملت در انتخابات از اهمیت بسیار خاص و ویژه ای برخوردار است از یک سو باید نیرویی انقلابی و جوان در راس دولت جدید قرار بگیرد و از سوی دیگر باید سطح مشارکت در انتخابات پیش رو قابل توجه باشد زیرا مشارکت بالا تضمین کننده امنیت این مملکت می باشد.

تصویر باید نیرویی انقلابی و جوان در راس دولت جدید قرار بگیرد

کردستان ـ ماموستا فایق رستمی؛ نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار پرسون اظهار داشت: نوع نگاه و توجه رهبر معظم انقلاب اسلامی به مسایل ملی و فراملی بسیار جامع و فراگیر است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: سخنان و بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی همیشه و در هر زمانی از چند ویژگی برخودار است که مهمترین آنها را می توان کلام علمی ایشان در سخنرانی ها عنوان کرد.

این عالم اهل سنت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه شعار امسال حول تولید و اشتغال می چرخد، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با نامگذاری سال جدید، تحت عنوان سال « تولید، پشتیبانی؛ رفع موانع» عملا و رسما اعلام کردند که باید کشور در بحث تولید به قله های مورد نظر برسد.

امام جمعه سنندج در ادامه تشریح کرد: در باطن این شعار اصل پشتیبانی از تولید و تلاش برای رفع موانع و مشکلات حوزه اقتصاد مطرح شده، مشکلاتی که سالیان متمادی است بخش تولید این کشور را آزار می دهد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: بنابراین می توان به جرات گفت که نگاه رهبری به مسئله تولید، اشتغال و ارتقاء اقتصاد یکی از دغدغه های مهم و اصلی معظم له می باشد که همه برای تحقق این خواسته ایشان باید وارد میدان عمل شویم.

ماموستا رستمی خاطرنشان کرد: آیت الله العظمی خامنه ای به خوبی موارد انسداد روند تولید را می شناسند و با نامگذاری امسال که حول تولید و اقتصاد می چرخد، عملا نشان دادند که در حوزه اقتصاد از تجربه و پختگی کاملی برخوردار هستند که این می تواند رهگشای همه مسئولان و دولتمردان در این بخش باشد.

امام جمعه سنندج در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: روز به روز به انتخابات 1400 نزدیک می شویم، لذا امسال مسئله مشارکت مردم و ملت از اهمیت بسیار خاص و ویژه ای برخوردار است از یک سو باید نیرویی انقلابی و جوان در راس دولت جدید قرار بگیرد و از سوی دیگر باید سطح مشارکت در انتخابات پیش رو قابل توجه باشد زیرا مشارکت بالا تضمین کننده امنیت این مملکت می باشد.

ناصر عباسعلی ـ استان کردستان

279056

مطالب مرتبط