جوابیه شرکت پرسی ایران گاز به مطلب منتشر شده پُرسون

از کاهش فروش صنعت تا رشد سهم بازار؛ عملکرد موفق پرسی ایران گاز

شرکت پرسی ایران گاز در واکنش به مطلب منتشر شده در رسانه پُرسون، با انتشار جوابیه‌ای رسمی ضمن شفاف‌سازی عملکرد خود در بازار گاز مایع، کاهش فروش صنعت، سهم بازار و اصلاح نظام قیمت‌گذاری را تشریح کرد. رسانه پُرسون نیز با قدردانی از شفاف‌سازی، این جوابیه را منتشر کرده تا مخاطبان از عملکرد واقعی و تلاش‌های ارزشمند مدیریت شرکت مطلع شوند.
تصویر از کاهش فروش صنعت تا رشد سهم بازار؛ عملکرد موفق پرسی ایران گاز

به گزارش سایت خبری پُرسون، در پی انتشار مطلبی در رسانه پُرسون درباره عملکرد شرکت پرسی ایران گاز در بازار گاز مایع و برخی تحلیل‌های مربوط به فروش و سودآوری، این شرکت با هدف شفاف‌سازی و تنویر افکار عمومی، جوابیه‌ای رسمی ارسال کرده است. در این جوابیه، توضیحاتی دقیق درباره سهم بازار، کاهش فروش صنعت و اصلاح نظام قیمت‌گذاری ارائه شده است.

جوابیه شرکت پرسی ایران گاز بدین شرح است؛

مدیر مسئول محترم رسانه پُرسون

با سلام و احترام

بازگشت به درج مطلبی در فضای مجازی رسانه ای و اشاره به عملکرد شرکت در حوزه بازار، فروش و سودآوری که تحلیل های ارائه شده تماما براساس آمار و ارقام عملکرد و بدون توجه به شرایط خاص صنعت نفت ناشی از سیاست های دولت محترم در خصوص فرآورده گاز مایع بوده است، لازم می داند به منظور تنویر افکار مخاطبین آن رسانه مواردی به شرح ذیل به اطلاع برساند و انتظار دارد به همان صورت در فضای رسانه ای مجازی منعکس گردد. بدیهی است در این صورت این شرکت از پیگیری حقوقی خود چشم پوشی خواهد نمود.

الف) در اعمال سیستم توزیع گاز مایع صرفاً از طریق تراکنش الکترونیکی و در بستر سامانه سدف "سامانه درخواست فرآورده" از سوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران از سال ۱۴۰۱ و معافیت آن حذف خودروهای گاز سوز غیر مجاز و غیر استاندارد، تقاضای گاز مایع در کشور از مسیر طبق جدول زیر با کاهش چشمگیر مواجه شده است:

جوابیه رسمی شرکت پرسی ایران گاز به مطلب منتشر شده در پرسون ملاحظه می فرمایید فروش صنعت (مشکل از ۷۶ شرکت توزیع کننده) در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ با ۵۲ درصد کاهش مواجه گردیده اما فروش شرکت پرسی ایران گاز در بازه زمانی مذکور ۴۵ درصد کاهش یافته است که در مقایسه با افت فروش صنعت ۷ درصد عملکرد بسیار مناسبی داشته است.

ملاحظه می فرمایید علی‌رغم کوچک شدن بازار ناشی از سیاست های دولت که تمام شرکت های توزیع کننده را متاثر نموده است و به عبارتی بازار تمام شرکت های کوچک تر شده است اما وضعیت شرکت پرسی ایران گاز به مراتب بهتر از سایر شرکت هاست.

ب) در سه سال اخیر با اعمال سیاست ها و برنامه های این مدیریت، سهم بازار شرکت از ۳۹ درصد در ابتدای سال ۱۴۰۱ به بیش از ۴۵ درصد در پایان تابستان ۱۴۰۴ رسیده است.

ج) قیمت های ماخذ در سال ۱۴۰۳ صرفا اخذ قیمت نیست بلکه اصلاح نظام قیمت گذاری گاز مایع با هدف حذف واسطه ها و افراد سود جو و رساندن گاز مایع به مصرف کننده نهایی با قیمت مصوب می باشد که در نظام قیمت گذاری قبلی بنا به نهادینه شدن خدمات شبکه توزیع، ملاحظات های پرداختی از طرف مصرف کننده گاز بسیار بالاتر از قیمت های مصوب بود و به دلیل عدم شناسایی افراد مذکور، امکان برخورد با آنها نیز وجود نداشت اما در نظام جدید شرکت های توزیع کننده مسئول مدیریت بازار هستند.

احمدرضا غلامی

مدیر عامل و نایب رئیس هیات مدیره

جوابیه شرکت ایران پرسی گاز به مطلب سایت خبری پُرسون

پی نوشت تحریریه پُرسون:

از دریافت اطلاعات تکمیلی و آماری مدیر عامل محترم و پای کار شرکت پرسی ایران گاز که به خوبی شفافیت در خصوص سهم بازار، کاهش فروش صنعت و اصلاح نظام قیمت‌گذاری را نشان می‌دهد، قدردانی می‌کنیم. نیک میدانیم مدیریت فکور، فهیم و با دانش پرسی ایران گاز از مدیران خوش نام،آگاه به امور و پرتلاش صنعت است و تمام همت و تلاش خود را به کار بسته است در شرایط سخت این روزهای کشور نام پرسی ایران گاز را بلند کند.

رسانه پُرسون همواره به رعایت اخلاق حرفه‌ای و انتشار دقیق اطلاعات پایبند است و ویژه از اینکه به پاسخگویی همت گمارده شده است تقدیر میکند‌ و در این چارچوب و به همین منظور، جوابیه رسمی شرکت پرسی ایران گاز را منتشر تا مخاطبان از دیدگاه کامل و مساعی ارزنده و ارزشمند صورت گرفته در شرکت مطلع گردند.

به امید همکاری موثر در تنویر افکار عمومی.

با احترام

تحریریه پُرسون

منبع: پُرسون

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

1058469

سازمان آگهی های پُرسون