فرمانده سپاه الغدیر یزد:

هدف نهایی کنگره شهدای استان، گفتمان سازی فرهنگ خدمت رسانی در جامعه است

دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان یزد گفت: هدف غایی این کنگره تبدیل گفتمان خدمت رسانی به یک فرهنگ گفتمانی در جامعه و باور ظرفیت های درونی است.
تصویر هدف نهایی کنگره شهدای استان، گفتمان سازی فرهنگ خدمت رسانی در جامعه است

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، سردار رضا پورشمسی در نشست خبری ستاد دومین کنگره ملی شهدای استان یزد با بیان اینکه هدف از پیروزی انقلاب اسلامی صرفا جنبه جایگاهی حکومت نبوده گفت: انقلاب اسلامی در پی یک تحول نگرشی، رفتاری، سازمانی در شکل حکومت بوده و یکی از عمده ترین دلایلی که مرتب از شهدا و دفاع مقدس صحبت می شود تحول بنیادین در این نگرش ها به واسطه فرهنگ دفاع مقدس و شهادت است.

دبیرکل دومین کنگره ملی ۴هزار شهید استان یزد افزود: موفقیت ها در دوران جنگ از زمانی شروع شد که فرماندهان جوان بسیجی در راس کار قرار گرفتند و با منش و روش الهی شروع به ساختن لشکر ها کردند و الا قبل از آن با آموزش های نظامی دوران طاغوت ۴عملیات بزرگ طراحی شد که همگی منجر به شکست شد.

پورشمسی با بیان اینکه هر چند در راستای برگزاری کنگره خدمات بزرگی به جامعه صورت گرفته اما هدف غایی این کنگره تبدیل گفتمان خدمت رسانی به یک فرهنگ گفتمانی در جامعه و باور ظرفیت های درونی است گفت: اینکه امروز رشد آمار ازدواج در استان را شاهد هستیم، در حالی که در ۵ سال گذشته ۱۲هزار ازدواج شکل گرفته و به واسطه برگزاری کنگره تنها در یک سال ۶هزار ازدواج به ثبت رسیده نتیجه توجه به گفتمان خدمت رسانی به مردم است البته که اقدامات حتی فراتر از برنامه ریزی ها بوده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه استان یزد نیز به دلیل شیوع کرونا مانند دو استان قم و ایلام قصد انصراف از برگزاری کنگره را داشت ابراز داشت: با عنایت ویژه نماینده محترم ولی فقیه در استان و استاندار محترم و همه دستگاه های استان نهایتا به این تصمیم مشترک رسیدیم که با فرض وجود کرونا تا چندسال آینده کنگره را برگزار کنیم اما به شکلی متفاوت و این رویداد عظیم سرانجام با رویکرد خدمت رسانی و محرومیت زدایی آغاز به کار کرد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در پایان با قدردانی از رسانه های استان یزد در زمینه اطلاع رسانی برنامه های کنگره به مردم گفت: وقتی تلاش های رسانه های استان را با اقدامات رسانه ای استان های دیگر می بینیم تمامی زحمات از نظر کمی و کیفی و محتوای رسانه ها قابل مقایسه نبوده و اطلاع رسانی در این رویداد کم نظیر و کم سابقه است و در این ایام ۲۲کمیته کنگره همگی به ارائه برنامه ها پرداختند و رسانه های استان نیز سنگ تمام گذاشتند که از همه شما عزیزان تشکر و قدردانی میکنم.

گفتنی است نشست خبری رییس و دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان یزد به عنوان ۲۳امین نشست و آخرین جلسه خبری این رویداد عظیم ظهر امروز در حسینیه سید محمد آقا برگزار شد.

انتهای پیام/

حیران_استان یزد

244969

مطالب مرتبط