فرمانده سپاه امیر المومنین ایلام:

حاج قاسم متعلق به تمام آزادی خواهان جهان بود

سردار جمال شاکرمی گفت: شهید بزرگوار، حاج قاسم سلیمانی در تمامی نبردها ها دشمن را مایوس کرده بود. تجربه شهید سلیمانی حاصل هشت سال دفاع مقدس و عملیات های مهم آن بود.

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، سردار جمال شاکرمی؛ فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام در اختتامیه ششمین جشنواره استانی ابوذر، عنوان کرد: امروزه با قدرتی که رسانه در سطح جوامع به دست آورده است، می تواند افکار عمومی را مدیریت کند.

وی با تاکید بر اهمیت نقش رسانه در جهان امروز، بیان کرد: رسانه ها می توانند با انتشار مطالب مردم را امیدوار و یا ناامید و وحشت زده کنند.

شاکرمی ضمن اشاره به اینکه رسانه ها در خط مقدم جبهه فرهنگی قرار گرفته اند، اظهار داشت: آرایش دشمن در برابر انقلاب اسلامی آرایشی کاملا جنگی و خصمانه است و به هیچ وجه عقب نشینی نکرده است.

وی در ادامه تصریح کرد: نه تنها دشمن عقب نشینی نکرده بلکه به صورت نیابتی رفتارهای خصمانه خود را به کشورهای متحد و هم پیمان خود در خاورمیانه از جمله رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای عربی منطقه سپرده است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با اشاره به نقش مهم رسانه در تقابل با دشمن، ابراز داشت: امروز دشمن میخواهد مردم را از انقلاب و انتخابات مایوس و نا امید کند و رسانه ها باید افکار عمومی را به شرکت در انتخابات و انتخاب یک فرد انقلابی، جوان و با لیاقت سوق دهند.

وی در ادامه افزود: رسانه‌ها در این وضعیت که دشمنان کمر بر نا امید کردن مردم بسته اند به مردم امید، نشاط بدهند و همچنین با بیان نقاط قوت و دادن راهکار و راه حل برای مشکلات، نقش پررنگی داشته باشند.

شاکرمی در پایان ضمن یادآوری از نقش بی بدیل شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در نبرد های استراتژیکی با دشمنان در منطقه، اظهار داشت: شهید بزرگوار، حاج قاسم سلیمانی در تمامی نبردها دشمن را مایوس کرده بود. این تجربه شهید سلیمانی نیز حاصل هشت سال دفاع مقدس و حضور در عملیات های مهم آن بود.

نوروزی_استان ایلام

246276