احمد پهلوانیان خبر داد:

پوشش ویژه اجلاسیه کنگره ملی شهدای استان از سوی صداوسیمای یزد

مدیر کل صدا و سیما مرکز یزد گفت: اجلاسیه دومین کنگره ملی چهار هزار شهید استان دارالعباده و دارالعلم یزد به صورت ویژه پوشش داده می‌شود.

تصویر پوشش ویژه اجلاسیه کنگره ملی شهدای استان از سوی صداوسیمای یزد

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، احمد پهلوانیان با اشاره به برگزاری اجلاسیه دومین کنگره ملی شهدای استان در روز دهم فروردین ماه، اظهار کرد: صداوسیما با هدف ارزش نهادن به مقام شامخ شهدا و حمایت از این حرکت ارزنده پوشش ویژه‌ این کنگره ملی را در برنامه های خود قرارداده است.

وی افزود: پوشش و پخش برنامه‌های اصلی کنگره ۴۰۰۰ شهید یزد از ساعت ۹ صبح تا اذان ظهر به تهیه کنندگی محمدعلی خادمی و کارگردانی محسن غلامزاده مهرآبادی و با اجراء مهدی قانع و حامد سلطانی از صداوسیمای یزد پخش می شود.

مدیرکل صداوسیمای یزد گفت: همچنین در استودیو مستقر در کنگره با حضور میهمانان ویژه و تصاویری از حاشیه برگزاری کنگره و پخش مستندهای شهدای شاخص استان یزد به تهیه کنندگی حامد ژیان پور و کارگردانی محسن عباسی سرچشمه و با اجرای محسن فلاح بطور زنده از شبکه یزد و شبکه های سراسری و استانی کشور پخش می شود.

پهلوانیان افزود: رادیو یزد نیز با برنامه ۴۰۰۰ خورشید سه شنبه دهم فروردین با گروه مستقر در کنگره به تهیه کنندگی حمید طلایی و گویندگی الهه دهقانپور و گزارشگری حسین آقایی و مژگان سازنده و گروه مستقر در استودیو به تهیه کنندگی راضیه دهقانی زاده و گویندگی امیدحسین مرشدی از ساعت ۸ و نیم تا ۱۴ به صورت زنده از رادیو یزد پخش می شود.

انتهای پیام/

279294

مطالب مرتبط