امام جمعه سنندج:

دولتمردان اجازه ندهند مشکلات اقتصادی بیش از این روی مردم فشار وارد کند

امام جمعه سنندج گفت: از دولتمردان می خواهیم که اجازه ندهند مشکلات اقتصادی بیش از این روی اقشار جامعه فشار وارد کند.

تصویر دولتمردان اجازه ندهند مشکلات اقتصادی بیش از این روی مردم فشار وارد کند

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، ماموستا فایق رستمی؛ امام جمعه سنندج در خطبه های این هفته نماز جمعه سنندج بیان داشت: در جلسه اخیر نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، معظم له از مسئولان خواسته اند که مسئله اقتصاد و معیشت زندگی مردم را از اولویت های خود قرار دهند و در این مسئله به صورت جدی ورود پیدا کنند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: بنابراین از دولتمردان می خواهیم که اجازه ندهند مشکلات اقتصادی بیش از این روی اقشار جامعه فشار وارد کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک ولادت حضرت علی (ع) بیان کرد: حضرت علی به عنوان یک اسوه بی بدیل در مهربانی و اخلاق و عدالت شناخته می شود، لذا باید از بزرگان دین در بحث زندگی خویش پیروی کنیم.

امام جمعه سنندج بیان کرد: زندگی حضرت علی علیه السلام برای همه ما مسلمانان و حتی دیگر ادیان باید نماد انسانیت و رافت باشد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: رسول اکرم (ص) به کرار فرموده اند که هرکس به صحابه من بی‌احترامی کند، گویی به من بی‌حرمتی کرده است، بنابراین با الگو گرفتن از صحابه و عشق و احترام به آنان، دل پیامبر را شاد کنیم.

ماموستا رستمی در ادامه تشریح کرد: طبق آیات قرآن کریم و روایات دینی و اسلامی اطاعت از والدین بر هر مسلمانی واجب و و اولویت دارد، زیرا در نزد خداوند سبحان پدران و مادران جایگاه بسیار والایی دارند.

امام جمعه سنندج در پایان خطبه های این هفته نماز جمعه سنندج گفت: باید جوانان و فرزندان قدر پدران و خود را بدانند زیرا آنان بدون هیچ گونه منتی برای آسایش و راحتی شما صادقانه به دنبال کسب روزی حلال هستند.

ناصر عباسعلی ـ استان کردستان

244759