فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان:

روحانیون و ماموستایان در کردستان از نظر معیشت در تنگنا قرار دارند

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: در حال حاضر بسیاری از روحانیون و ماموستایان در استان از نظر معیشت در تنگنا قرار دارند ولی با این وجود همچنان وظیفه دینی خود را انجام می دهند.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، سردار سیدصادق حسینی؛ فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان امروز با ماموستا هاشم نوری، امام جمعه اهل سنت شهرستان قروه دیدار و گفتگو کرد.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان در این دیدار اظهار داشت: هیچ کسی نمی تواند منکر نقش و جایگاه روشنگری روحانیون در جامعه اسلامی باشد.

سردار حسینی در ادامه بیان داشت: عالمان دین به نوعی میراث دار اسلام ناب محمدی هستند و امروز در جامعه اسلامی نقش مبلغین دین خدا را برعهده دارند که این کار در نوع خود یک جهاد است.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان اظهار داشت: از سوی دیگر روحانیون با استفاده از داشته های دینی خود همواره مسیر راه را برای ما در جامعه روشن می کنند و مسیر درست را از مسیر نادرست را به ما نشان می دهند و مانع انحراف افکار و عقاید دینی می شوند.

سردار حسینی تاکید کرد: از سوی دیگر روحانیون در طول عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره نشان داده اند که از پشتیبانان اصلی این انقلاب و نظام بوده و هستند و برای رشد آن از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان با اشاره به اینکه امنیت و وحدت دو مقوله حل شده در این خطه است، خاطرنشان ساخت: به جرات می توان گفت که استان کردستان الگوی کامل و جامع وحدت بین برادران اهل سنت و اهل تشیع در جهان شناخته می شود.

سردار حسینی به برخی از مشکلات روحانیون و ماموستایان در سطح استان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر بسیاری از روحانیون و ماموستایان در استان از نظر معیشت در تنگنا قرار دارند ولی با این وجود همچنان وظیفه دینی خود را انجام می دهند.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: با هماهنگی هایی که با حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی؛ نماینده ولی فقیه در استان و مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور داشته ایم، ان شاء الله این مشکلات برطرف خواهند شد.

ناصر عباسعلی ـ استان کردستان

257452