مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی خبر داد؛

توزیع۴۵۲دستگاه تبلت برای دانش آموزان در استان مرکزی

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی گفت: ۵۴۲ دستگاه تبلت دانش‌آموزی همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی بین دانش آموزان نیازمند استان توزیع شد.

به گزارش سایت خبری پرسون از اراک،مجید مومنی بیان کرد: این تبلت‌ها به عنوان تجهیزات کمک آموزشی و با هدف دسترسی دانش‌آموزان به شبکه شاد با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۲۶۰میلیون ریال و با مساعدت خیران تهیه شده است.

وی، برگزاری دوره کشوری تدبر در کتاب زندگی در سطوح عمومی و مربی پروری برای خانواده‌های تحت حمایت را از اقدامات فرهنگی کمیته امداد برشمرد و افزود: برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری با رویکرد قرآنی دربخش‌های آوایی، معارفی، هنری ، ادبی و برگزاری دوره آموزش مجازی به صورت استانی از دیگر برنامه‌های آموزشی در بخش فرهنگی این اداره کل است.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان مرکزی با اشاره به ارایه خدمات مشاوره رایگان برای مددجویان اظهار داشت: انجام چهار هزار و ۲۰۰ نفر مشاوره و راهنمایی فردی، مشاوره و راهنمایی گروهی، سه هزار و ۲۶۶ نفر، انجام مشاوره‌های تخصصی، مشاوره برای دختران، نوعروسان، ازدواج مجدد برای یک هزار و ۱۴ نفر، تکمیل شناسنامه بهداشت روان برای هشت هزار و ۵۶۰ نفر از مددجویان بین ۱۸ تا ۵۰ سال، انجام مشاوره‌های اعتیاد برای ۱۳۶ نفر و ۲۵ نفر بهبودی و انجام مشاوره‌های تخصصی طرح دوباره زندگی به تعداد ۴۵۳ نفر و ۳۵ نفر برگشت به زندگی از دیگر اقدامات فرهنگی در بخش مشاوره است.

مومنی یادآور شد: بسیاری از مددجویان برای حرکت به سمت توانمندی، نیازمند مشاوره تخصصی هستند تا بتوانند با مدیریت مناسب فکری و عملی، سبک زندگی خود را تغییر داده و در مسیر موفقیت قرار گیرند.

231024

مطالب مرتبط