نماینده ولی فقیه در استان قزوین؛

چرا برخی زمین‌های مرغوب کشاورزی مورد تعرض و تغییر کاربری قرار گرفته؟

امام جمعه قزوین عنوان کرد: بسیج کشاورزی یعنی مطالبه آنچه رهبری در این حوزه انتظار دارند، باید رصد کنیم که قرار گرفتن در مسئولیت‌ها بر اساس رفاقت‌هاست یا توانمندی ها و چرا برخی زمین‌های مرغوب کشاورزی مورد تعرض و تغییر کاربری قرار گرفته!

به گزارش سایت خبری پرسون ازقزوین، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در دیدار دکتر جهانسوز، رئیس سازمان بسیج جامعه کشاورزی عنوان کرد: متأسفانه برخی از زمین‌های مرغوب کشاورزی با سوءاستفاده مورد تعرض و تغییر کاربری قرار گرفته است، چرا باید شاهد این مشکلات باشیم، این زمین‌ها ضایع می‌شوند و بازگرداندن این اراضی به شرایط کشاورزی هزینه بردار است.

امام جمعه قزوین بیان کرد: سردار سلیمانی و شهید حججی نمونه‌های شاخصی از یک فرد بسیجی هستند، افرادی که از دنیا بریدند و به واسطه همین ترک دنیا اثرگذار شدند.

نماینده ولی فقیه در استان توضیح داد: به ندرت در برخی از فضا‌ها شاهدیم بسیجیان در محیط اداری و کاری خود حل شده و از هویت بسیجی خود فاصله گرفته اند و دچار روزمرگی شده اند، اگر روح بسیجی و جهادی در همه جا نفوذ کند ما شاهد حضور مکتب بسیج هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی تشریح کرد: امام خمینی (ره) با بیانیه‌ای که در محکومیت عضویت در حزب رستاخیز در دهه ۵۰ صادر کردند علاوه بر روشنگری درباره این حزب شاهنشاهی، درباره اهمیت حوزه کشاورزی صحبت کرده بودند. امام جمعه قزوین تصریح کرد: بسیج کشاورزی یعنی مطالبه آنچه رهبری در این حوزه انتظار دارند، در سفر رهبر معظم انقلاب به قزوین در سالیان گذشته ایشان به وزیر جهاد کشاورزی آن زمان درباره اهمیت دشت قزوین تاکید جدی کردند.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: تعرض به آب، خاک و هوا زمینه ساز ایجاد ریزگرد‌ها و آلودگی هوا می‌شود و زیرساخت‌ها به نابودی کشیده خواهد شد، امروز ما درحال نابودی آب و خاک سرزمین خود هستیم. باید هرچه سریع‌تر برای حفظ این منابع طبیعی تدبیر کرد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت؛ باید رصد کنیم برای رفع مشکلات آیا افراد توانمندی در راس قرار دارند یا بر اساس رفاقت‌ها و منفعت طلبی در مسئولیت‌ها قرار گرفته اند.

حسین رستمی

230571