برپایی میز خدمت رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین الموت شرقی و غربی

به منظور بررسی وضعیت خسارت سیل اخیر در مناطق الموت شرقی و غربی و در راستای ارتباط نزدیک با بهره برداران میز خدمت رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در مراکز جهاد کشاورزی رازمیان، رجایی دشت و معلم کلایه برگزار شد.

تصویر برپایی میز خدمت رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین الموت شرقی و غربی

به گزارش سایت خبری پرسون، از قزوین؛ این برنامه با حضور محمدحسین عطایی رییس سازمان جهاد کشاورزی، معاونین و دیگر مدیران این سازمان همراه بود.

در این برنامه که از صبح امروز تا ظهر ادامه داشت در مرکز جهاد کشاورزی معلم کلایه ۱۴۲ نفر از کشاورزان و بهره برداران مناطق یاد شده با مراجعه به این مرکز مسائل و مشکلات خود را با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین مطرح کردند.

درخواست برای کمک به خسارت سیل و بازسازی سردهنه ها ، کانال انتقال آب، لوله‌های انتقال آب، احداث استخر ذخیره آب و دریافت تسهیلات بانکی، تغییر کاربری و امور اراضی و.... از عمده موضوعات مطرح شده از سوی مراجعین و بهره‌برداران این مناطق بود.

گفتنی است؛ بدنبال بارش باران‌های سیل آسا و جاری شدن سیلاب در اردیبهشت ماه امسال در مناطق الموت شرقی و غربی استان قزوین طی ۱۵روز گذشته برای سومین بار است که رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از مناطق خسارت دیده ناشی از سیل اخیر بازدید و دستور پیگیری جهت کمک به کشاورزان مناطق آسیب دیده و همچنین تسریع در برآورد خسارت و جبران بخشی از خسارت را به مسئولین مربوطه ابلاغ کردند.

680119