رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان:

6461 تن روغن خوراکی در سطح کردستان توزیع شد

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: در طول 5 ماهه اخیر بیش از 6461 تن روغن در سطح کردستان توزیع شده است و از این حیث هیچ مشکل و کمبودی نداریم.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، محمد دره وزمی؛ رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار این استان اظهار داشت: باید تدابیر ما در بحث اقتصاد و بازار تخصصی و کاربردی باشد، نباید با ایجاد محدودیت های بی علت و بی پایه زمینه گران شدن گوشت در بازار را مهیا سازیم.

دره وزمی اظهار داشت: در طول 5 ماهه اخیر بیش از 685 تن روغن نباتی ویژه اصناف، 1291 تن ویژه شهروندان، 420 تن ویژه شرکت های پخش و 305 تن به فروشگاه های زنجیره ای در کردستان اختصاص یافته است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به اینکه کمبود روغن جامد یک مسئله و معضل کشوری است، افزود: در طول 5 ماهه اخیر بیش از 6461 تن روغن در سطح کردستان توزیع شده است و از این حیث هیچ مشکل و کمبودی نداریم.

دره وزمی به توزیع 600 تن برنج هندی در 4 ماهه اخیر در سطح استان کردستان اشاره کرد و افزود: همچنین در این مدت زمان در قالب بسته های 3 کیلویی بیش از 401 تن شکر به قیمت هر بسته 24 هزار تومان به بازار استان تزریق شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان به توزیع 670 تن مرغ در 4 ماهه اخیر اشاره داشت و گفت: در بحث تهیه لاستیک خودرو هم کارهایی در استان کردستان انجام شده است و تاکنون بیش از 3320 حلقه لاستیک در بازار این استان توزیع شده است و بنا داریم که برای تامین نیاز بازار 4200 حلقه لاستیک دیگر را وارد بازار نماییم.

شفیعی ـ استان کردستان

230558