غلامی در گفت‌وگو با پرسون؛

شیوع ویروس کرونا به نفع شرکت رابین مرکب کوشا شد

شرکت رابین مرکب کوشا درزمینه پوشش ها‌ی ضدخوردگی پایپلیمری مقاوم به انواع اسیدها، بازها و محیط های خورنده‌ها وهمچنین پوشش های مقاوم به آتش یا به تاخیر انداز آتش، محصولات ارایه می دهد.

پرسون - شرکت رابین مرکب کوشا با انجام تخصصی مشاوره، تامین، طراحی، اجرا و ساخت در زمینه مواد کامپوزیت و پوشش های ضدخوردگی، مخازن و قطعات کامپوزیتی فعال می باشد. فعالیت درخشان این شرکت سبب شد خبرنگار اقتصادی پرسون گفت و گویی با رضا غلامی مدیر فنی شرکت روبین مرکب کوشا داشته باشد که به شرح ذیل است.

پرسون: شرکت رابین مرکب کوشا چه خدماتی ارایه می دهد؟

شرکت رابین مرکب کوشا درزمینه پوشش های ضدخوردگی پایپلیمری مقاوم به انواع اسیدها، بازها و محیط های خورنده‌ها وهمچنین پوشش های مقاوم به آتش یا به تاخیر انداز آتش، محصولات ارایه می دهد. همچنین رابین مرکب کوشا تأمین کننده مواد اولیه و نماینده چند شرکت خارجی در کشور می باشد.

پرسون: کاربرد پوشش های مورد استفاده چیست؟

جلوگیری از خوردگی و انتشار آن، تقویت سازه ها و قطعات فلزی و غیرفلزی آسیب دیده، تعمیر و تقویت تجهیزات تحت فشار با استفاده از مواد کامپوزیت، درزبندی ضدخوردگی تجهیزاتی که دسترسی بسیار کمی برای آماده سازی سطح دارند، پوشش دهی تاخیراندازنده آتش و ساخت انواع قطعات کامپوزیتی می باشد.

پرسون: دلیل تمایز شرکت شما نسبت به سایر رقبای خود در چیست؟

بهره گیری از مدیران و متخصصان مجرب با سوابق طولانی در زمینه های علمی مواد کامپوزیت و ساخت. رزومه های بسیار عالی در زمینه های پوشش های نوین ضدخوردگی و مقاوم ساز، دارا بودن یک بخش تحقیق و توسعه R&D) ) با تجهیزات آزمایشگاهی، دارا بودن گواهینامه های کیفیت، ایزو و نمایندگی های معتبر دلیل برتری شرکت رابین مرکب کوشا و انتخاب ما توسط مشتریان می شود.

پرسون: در حال حاضر این صنعت با چه مشکلاتی مواجه است؟

معضل اصلی صنعتی که در آن فعالیت می کنیم بیشتر مرتبط به واردات و تأمین مواد اولیه می باشد که خوشبختانه مدیر شرکت با هرسختی مواد اولیه تولیدات را تأمین می کند.

پرسون: رابین مرکب کوشا بحران کرونا و پیامدهای اقتصادی آن را چگونه پشت سر گذاشته است؟

در ابتدای شیوع ویروس کرونا با مشکلات بسیاری مواجه بودیم و عملا بخش صنعت کشور تعطیل شده بود. در این شرایط تصمیم مبنی بر این شد که کارگران را 3 ماه تعطیل کنیم و به همه کارگران در دوران تعطیلی حقوق پرداخت شود. با گذشت زمان صنایع کار خود را از سر گرفتند و ما هم با رعایت پروتکل های بهداشتی کار را آغاز کردیم و با قدرت بیشتر پروژه ها را به اتمام رساندیم.

پرسون: حضور در نمکایشگاه‌های مختلف چه قدر تأثیرگزار بر فعالیت شرکت است؟

شرکت رابین مرکب کوشا تا به امروز در 20 نمایشگاه کامپوزیت داخلی و خارجی مشارکت داشته که معمولا از تمامی نمایشگاه‌‌ها بازخورد خوبی دریافت کرده و توانسته به عملکرد خود با جذب مشنتریان جدید بهبود بخشد.

230500