اجرایی شدن 4 پروژه عظیم به زودی در استان کرمانشاه

استاندار کرمانشاه با عنوان اینکه یک پالایشگاه گازی و اجرای ۲ پروژه عظیم پتروشیمی در مجموع به ارزش ۲ میلیارد دلار در شهرستان های گیلانغرب و قصرشیرین در مرحله نهایی شدن است ادامه داد: با جدیت پیگیر اجرایی شدن این پروژه ها هستیم.

به گزارش سایت خبری پرسون از کرمانشاه، هوشنگ بازوند روز شنبه (4 بهمن ماه) در نشست شورای برنامه ریزی استان که در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه از تصویب طرح پتروشیمی اسلام آبادغرب توسط شورای اقتصاد خبر داد و گفت: به زودی این طرح وارد مراحل اجرایی می‌شود.

بازوند با عنوان اینکه یک پالایشگاه گازی و اجرای ۲ پروژه عظیم پتروشیمی در مجموع به ارزش ۲ میلیارد دلار در شهرستان های گیلانغرب و قصرشیرین در مرحله نهایی شدن است ادامه داد: با جدیت پیگیر اجرایی شدن این پروژه ها هستیم.

استاندار کرمانشاه ‌اظهار داشت: بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری با اجرای این چهار پروژه عظیم در استان صورت می‌گیرد که می‌تواند تحولی عظیم در استان کرمانشاه ایجاد کند.

مقام ارشد استان با اشاره بر اینکه یک ستاد راهبردی برای پیگیری این پروژه‌ها تشکیل شده است گفت: به طور ویژه روند اجرایی شدن پروژه ها را دنبال می کنیم.

بازوند در ادامه تصریح کرد: نرخ بیکاری استان کرمانشاه در پاییز امسال به کمترین میزان در ۱۰ سال اخیر یعنی ۹.۴ درصد رسیده است

وی کاهش نرخ بیکاری در کرمانشاه را یک دستاورد مهم دانست، و گفت: در واقع مصداق فرمایش رهبر معظم انقلاب است که فرمود از این تهدید ها فرصت بسازید.

آسیه کرمی- استان کرمانشاه

229593

مطالب مرتبط