رئیس کمیسیون گردشگری و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر همدان:

ساخت دو طبقه پارکینگ در مجتمع تجاری اسکای مال همدان

رئیس کمیسیون گردشگری و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر همدان گفت: با ساخت دو طبقه پارکینگ در مجتمع تجاری اسکای مال همدان مشکل ترافیک خیابان های همجوار این مجتمع نیز حل خواهد شد.

به گزارش سایت خبری پرسون از همدان، اسکای مال بزرگترین پروژه عمرانی شهر همدان است که در خیابان میرزاده عشقی واقع شده است.

این پروژه طی مدت آغاز به کار فعالیت عمرانی خود منجر به ایجاد نگرانی و انتقادهایی برای فعالین حوزه های مردمی و شهرسازی و .... شده است.

به طوری که بیشترین انتقاد این است که جانمایی این پروژه مابین دو مرکز درمانی بزرگ در همدان منجر به بروز برخی مشکلات ترافیکی دراین خیابان و خیابان های همجوار خواهد شد.

حسین قراباغی رئیس کمیسیون گردشگری و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر همدان در گفتگو با سایت خبری پرسون در مورد پروژه تجاری اسکای مال گفت: این طرح یک پروژه تجاری با پیوست فرهنگی و ورزشی است که در زمینی به مساحت یک هکتار در حال احداث است.

وی با اشاره به اینکه کاربری این زمین تجاری است افزود: کاربری دیگری برای این زمین نمی توان تعریف کرد چراکه زمین باارزشی است که باید به صورت مجتمع تجاری از آن بهره برد.

قراباغی در خصوص ایجاد نگرانی هایی که از سوی مردم و برخی از مسئولان وجود دارد عنوان کرد: نگرانی ها بیشتر در زمینه ایجاد بار ترافیکی در این منطقه از شهر است.

رئیس کمیسیون گردشگری و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر همدان ادامه داد: این مساله با ساخت دو طبقه پارکینگ در این مجتمع تجاری به میزان یک هزار و ۱۵۲ عدد خودرو می تواند مشکلات ترافیکی خیابان میرزاده عشقی و خیابان های همجوار را مرتفع کند.

وی با بیان اینکه پروژه توسط کارشناسان فنی در حال بررسی است خاطرنشان کرد: مجتمع تجاری اسکای مال از نظر آمایش سرزمین و ... مورد تایید قرار گرفته است و در این خصوص شبهه ای وجود ندارد.

قراباغی با اشاره به این نکته که شهر همچون موجودی زنده نیازمند مکان های اجتماعی و فرهنگی برای مردم است آن شهر است بیان کرد: وجود این مکان ها با پیوست های تجاری می تواند در توسعه اقتصادی شهر تاثیرگذار باشد.

رئیس کمیسیون گردشگری و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر همدان افزود: با مطالعه و پژوهش درست می شود مشکلات احتمالی مرکز تجاری اسکای مال را مرتفع کرد.

منیژه فرهانپور-استان همدان

229967

مطالب مرتبط