مدیر مرکز جمع آوری و ساماندهی متکدیان شهرداری سنندج خبر داد؛

افتتاح دومین گرمخانه در شهر سنندج/ تهیه یک وعده غذای گرم برای افراد بی سرپناه

مدیر مرکز جمع آوری و ساماندهی متکدیان شهرداری سنندج گفت: گرمخانه دوم برای جلوگیری از ازدحام افراد در گرمخانه خیابان انقلاب در بحث کرونا در خیابان 17 شهریور شهر سنندج از دیماه امسال کار خود را آغاز کرده است و ظرفیت پذیریش 80 بی سرپناه را دارد.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، صلاح الدین وکیلی؛ مدیر مرکز جمع آوری و ساماندهی متکدیان شهرداری سنندج امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:در آبان ماه هر سال از سوی شهرداری طرح ساماندهی افراد بی خانمان و بی سرپناه در سنندج آغاز می شود.

مدیر مرکز جمع آوری و ساماندهی متکدیان شهرداری سنندج تاکید کرد: امسال هم به مانند سال های گذشته شاهد فعالیت دوباره گرمخانه خیابان انقلاب شهر سنندج برای اسکان افراد بی سرپناه بودیم و در کنار این گرمخانه، یک گرمخانه دیگری برای افزایش ظرفیت این افراد دایر شده است.

وکیلی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: گرمخانه دوم برای جلوگیری از ازدحام افراد در گرمخانه خیابان انقلاب در بحث کرونا در خیابان 17 شهریور شهر سنندج از دیماه امسال کار خود را آغاز کرده است و ظرفیت پذیریش 80 بی سرپناه را دارد.

این مقام شهرداری در ادامه سخنان خود تاکید کرد: همچنین شورای شهر تهمیدات لازم برای تهیه یک وعده غذای گرم به این افراد بی سرپناه را اندیشیده است که در این کار افراد نیکوکار ما را همراهی می کنند.

مدیر مرکز جمع آوری و ساماندهی متکدیان شهرداری سنندج گفت: از شهروندان درخواست می کنیم که در صورت مشاهده افراد بی سرپناه در معابر شهری سنندج با شماره تلفن ۳۳۲۷۸۸۰ تماس حاصل نمایند.

آیین مهر ـ استان کردستان

229553

مطالب مرتبط