رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان مطرح کرد:

جانمایی زمین مناسب برای ساخت گرمخانه جدید

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان گفت: با جانمایی زمین مناسب گرمخانه جدیدی در همدان احداث می شود.
تصویر جانمایی زمین مناسب برای ساخت گرمخانه جدید

به گزارش سایت خبری پرسون از همدان،علی اکبر نظری رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان در جلسه کمیسیون خدمات شهری، زیست محیطی و بهداشت شورا با اشاره به نامه دادستان به شهرداری در خصوص رفع برخی از مشکلات اجتماعی شهر اظهار کرد: لازم است موضوعات مطرح شده در خصوص ساماندهی تکدی‌گری مدیریت خدمات شهری انجام شود.

نظری با تاکید بر تخصیص بودجه مناسب؛ شهرداری برای ساماندهی متکدیان سطح شهر گفت: وظیفه و مسئولیت ذاتی شهرداری است که در زمینه ساماندهی متکدیان وارد شده و دیگر دستگاه‌های متولی نیز در این زمینه به وظایف خود عمل کنند.

وی همچنین به اقدام ارزشمند شهرداری در ایجاد گرمخانه اشاره کرد و یادآور شد: لازم است برای جانمایی زمین مناسب برای ساخت گرمخانه جدید در خیابان فرات اقدام شود و بودجه لازم برای ساخت آن نیز پیش بینی شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان در ادامه با اشاره به تعیین نرخ کرایه‌های تاکسی و اتوبوس اظهار کرد: تمامی نرخ های حمل و نقل درون شهری بر عهده شهرداری بوده و ارگان دیگری نمی‌تواند در این خصوص دخالت کنند چرا که بر اساس قانون این موضوع از وظایف شورا و شهرداری است.

وی با تاکید بر توجه ویژه به امرار معاش رانندگان تاکسی و تعیین نرخ واقعی تاکسی اضافه کرد: جلسات تعیین نرخ جدید تاکسی باید با نظارت و محوریت تاکسیرانی شکل گرفته و انجام شود.

نظری در ادامه به بیان مشکلات رانندگان تاکسی از جمله نبود بیمه، درآمد پایین، گرانی قطعات خودرو پرداخت و اظهار کرد: نداشتن بیمه از مهمترین مشکلات رانندگان این قشر است که باید سازمان تاکسیرانی این موضوع را پیگیری کرده و با کمک شورای شهر به سرانجام برساند.

335264

مطالب مرتبط