رئیس جمهور بایدن پیشنهاد بحث برانگیز کیف پول رمزنگاری FinCEN را معلق می کند

رئیس جمهور جو بایدن تمام قوانین جدید یا معلق را که در زمان دولت ترامپ وضع شده مسدود کرده است. این شامل پیشنهاد بحث برانگیز کیف پول رمزنگاری FinCEN است.

به گزارش سایت خبری پرسون، جو بایدن، چهل و ششمین رئیس جمهور ایالات متحده ، تصمیم گرفته است که در روز تحلیف خود ، همه قوانین جدید و معلق را مسدود کند. قانون کیف پول پیشنهادی FinCEN که توسط استیون منوچین وزیر خزانه داری پیشین وضع شده است نیز مشمول این حکم جدید است.

قانون پیشنهادی FinCEN ناشناس بودن کاربران را ریشه کن می کند همانطور که باید صرافی های متمرکز گزارش معاملات بیش از ۱۰،۰۰۰ دلار (در یک بازه ۲۴ ساعته) برا به FinCEN ارائه دهند. آنها همچنین ملزم به ثبت سوابق برداشت بیش از ۳۰۰۰ دلار هستند.

به نظر می رسد دولت جدید بایدن نیز ضد کریپتو باشد

رئیس جمهور بایدن جانت یلن را به عنوان وزیر جدید خزانه داری منصوب کرد. با این حال ، او دیدگاه منفی خود نسبت به ارزهای رمزپایه را بیان کرده و گفته است که “آنها در نهایت برای امور مالی غیرقانونی و نامشروع استفاده می شوند.”

با این حال ، گزارشی از شرکت تحلیلی Blockchain Chainalysis نشان داد که فعالیت های جنایی در همه ارزهای رمزپایه از ۲.۱٪ در ۲۰۱۹ به ۰.۳۴٪ در سال ۲۰۲۰ کاهش یافته است.

در طی انتقال از ترامپ به بایدن ، این مورد خاص ، در میان چندین مورد دیگر ، مطرح شده است.

229421