رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان عنوان کرد:

کاهش شیوع کرونا در کردستان/1048 کردستانی قربانی ویروس کرونا شدند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به روند کاهشی کرونا در این استان از شناسایی ۲۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در ۲۴ ساعت گذشته تا کنون در کردستان خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، فرزین رضاعی امروز؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: براساس آخرین آمارهای موجود در حال حاضر 108 بیمار مبتلا به کرونا در سطح یمارستان های استان کردستان بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان تاکید کرد: در حال حاضر در سنندج ۶۳ نفر، سقز ۱۲ نفر، مریوان ۴ نفر، قروه ۵ نفر، بیجار۳ نفر، کامیاران ۶ نفر، دیواندره ۴ نفر، بانه ۱۰ نفر و سروآباد ۱ نفر از بیماران کرونایی بستری هستند.

رضاعی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: با این وجود در حال حاضر وضعیت 37 بیمار کرونایی در سطح استان کردستان وخیم است و برای مداوای بیشتر در بخش ویژه بستری می باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان افزود: خوشبختانه در طول 24 گذشته تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر فوت بیماران کرونایی در سطح استان کردستان نداشته ایم.

این مقام درمانی با اشاره به اینکه کرونا تاکنون 1048 نفر از مردم استان کردستان را به مرگ فرستاده است، افزود: از این تعداد فوت شدگان، ۴۱۳ نفر در سنندج، ۱۸۰ نفر در سقز، ۷۰ نفر در قروه، ۶۹ نفر در کامیاران، ۸۴ نفر در بانه، ۶۱ نفر در دیواندره، ۴۸ نفر در بیجار، ۱۰۳ نفر در مریوان، ۱۷نفر در دهگلان و ۳ نفر در سروآباد بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند.

آیین مهر ـ استان کردستان

229360