رئیس شورای شهر یزد خواستار شد:

ضرورت تسهیل شرایط برای مردم از سوی شهرداری یزد

غلامعلی سفید در جلسه علنی شورای شهر یزد گفت: در حالی که شرایط برای مردم به ویژه محرومین جامعه بسیار سخت شده شهرداری نیز با افزایش قیمت عوارض و خدمات خود موجب شده تا عده ای از مردم که توان پرداخت چنین ارقامی را ندارند با مشکل روبرو شوند.

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، غلامعلی سفید در جلسه علنی شورای شهر یزد با بیان اینکه مردم در شرایط فعلی با مشکلات شدید اقتصادی روبرو هستند گفت: در حالی که شرایط برای مردم به ویژه محرومین جامعه بسیار سخت شده شهرداری نیز با افزایش قیمت عوارض و خدمات خود موجب شده تا عده ای از مردم که توان پرداخت چنین ارقامی را ندارند با مشکل روبرو شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد افزود: باید در شورا به دنبال راه حلی باشیم تا بتوانیم در قالب هایی به این افراد کمک کنیم.

سفید تصریح کرد: حال که ناچار به افزایش قیمت هستیم حداقل برای این افراد در قالب های دیگری رایزنی کرده و اعتبار در نظر بگیرم تا شرایط برای کسانی که واقعا توان پرداخت ندارند تسهیل شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به انجام برخی اقدامات عجیب از سوی شهردای ابراز داشت: برخی کارها در شهردای انجام می شود که توجیهی ندارد برای نمونه پارکینگ بر معبر یکی از این اقدامات است که در گذشته در شهرداری بوده و برای مردم فشار مضاعف اقتصادی ایجاد کرده و باید در آن تغییر ایجاد شود.

انتهای پیام/

حیران_استان یزد

229049