فرندار شهرستان بهارستان مطرح کرد:

تأکید فرماندار بهارستان بر لزوم هم افزایی ادارات در تسهیل امر ازدواج جوانان

تمهیدی فرماندار شهرستان بهارستان در جلسه ساماندهی امور جوانان از تسهیل بر پرداخت تسهیلات ازدواج و اشتغال جوانان تاکید کرد.

به گزارش سایت خبری پرسون از بهارستان، هادی تمهیدی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان و شورای ورزش شهرستان بهارستان گفت: موضوعاتی همچون اشتغال، ازدواج، فضای مجازی و آسیب های اجتماعی مهمترین دغدغه جوانان ما است.

وی با اشاره به اینکه توسعه آموزشهای فنی و حرفه ای امکان و شرایط را برای اشتغال جوانان فراهم می کند خاطر نشان کرد: دیدگاهی که شغل دولتی یا اداری را شغل می داند و فعالیت در مراکز خصوصی را به رسمیت نمی شناسد باید اصلاح شود .

تمهیدی ادامه داد: بسیاری از جوانان در رشته های فنی و تولیدی دارای استعداد فراوان هستند ولی با پافشاری والدین در رشته هایی تحصیل می کنند که هیچ علاقه و استعدادی به آنها ندارند و در نتیجه موفق نخواهند شد.


بیشتر بخوانید؛

وام ازدواج دو برابر شد +جزئیات


فرماندار بهارستان با اشاره به اینکه یکی از دغدغه های مهم جوانان ازدواج است، عنوان کرد: بی شک پرداخت تسهیلات بخشی از مشکلات تامین مالی جوانان را حل خواهد کرد.

وی در ادامه بر پرداخت تسهیلات ازدواج تاکید کرد و گفت: بانک ها وظایف و تکالیف قانونی خود را انجام دهند.

تمهیدی بررسی آسیبهای اجتماعی پیش روی جوانان را مهم و حیاتی قلمداد کرد و اظهار داشت: آسیب های اجتماعی باید به صورت تخصصی بررسی و چاره اندیشی شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان بهارستان با اشاره به اینکه جوانان مشکلات خود را بهتر درک می نمایند و بی شک می توانند در این حوزه مثمرثمر باشند، تصریح کرد: باید از ظرفیت مجمع جوانان و جوانان نخبه و فعال برای شناسایی و تصمیم گیری در حوزه جوانان استفاده نمود.

فرماندار شهرستان از روسای ادارات و دستگاههای اجرایی خواست از رودر رو شدن با مطالبات و پرسشگری جوانان پرهیز نکنند و اجازه دهند تا جوانان با بیان مشکلات و نقد عملکرد آنها در ارائه راهکار برای حل مشکلات مشارکت فعال داشته باشند.

مهدیزاده_ استان تهران

227666