امنیت کامل انتخابات در تمام شعب استان تهران

معاون امنیتی انتظامی استاندار تهران با اشاره به استقرار ۶ هزار و ۶۹۴ شعبه اخذ رأی در این استان گفت: انتخابات در تمام شعب اخذ رأی استان تهران در امنیت کامل برگزار شد.
تصویر امنیت کامل انتخابات در تمام شعب استان تهران

به گزارش سایت خبری پرسون، محسن نایبی ضمن تقدیر از مردم برای حضور مؤثر و مشارکت در آزمون سیاسی انتخابات، در خصوص وضعیت، پس از برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان تهران، گفت: خدا را شاکریم که شاهد وقوع هیچ اتفاق امنیتی در کشور و استان تهران نبودیم و انتخابات در 6 هزار و 694 شعبه اخذ رأی استان در امنیت کامل برگزار شد.

وی درخصوص آمادگی برای دور دوم انتخابات، افزود: با توجه به زمان محدود فرآیند انتخابات از همان ابتدا در ستاد انتخابات تمام تمهیدات برای کشیده شدن احتمالی به دور دوم انتخابات اندیشیده شده و از ابتدا به همه دستگاه‌های امنیت و اطلاعاتی اعلام شد که پیش بینی‌ها طوری باشد که فرض کنیم دو مرحله انتخابات داریم و دستگاه‌های خدمات رسان آمادگی کامل را داشته باشند.

معاون امنیتی انتظامی استاندار تهران در ادامه امنیت زیرساخت‌ها را بسیار مهم دانست و گفت: با توجه به اینکه انتخابات در همه کشور و به تبع آن در استان تهران به صورت برخط در احراز هویت انجام شده و این موضوع مستلزم آن است که زیرساخت‌ها به خوبی فراهم شوند و خوشبختانه مشکلی در این حوزه نداشتیم، لذا با توجه به تمهیدات و پیش بینی‌ها آمادگی داریم که مرحله دوم انتخابات را نیز برگزار کنیم.

نائبی در خصوص مشارکت مردم در ساعات پایانی اخذ رأی نیز بیان کرد: در ساعت پایانی اخذ رأی طبق قانون از مردم حاضر در شعب اخذ رأی شده و مشکلی نداشتیم و شمارش پس از اخذ کامل آرا و صورتجلسه آغاز شده است.

رئیس کمیته ستاد امنیت انتخابات استان تهران در خصوص شمارش آرا، خاطرنشان کرد: با توجه به تفکیک راحت تر آرا در انتخابات ریاست جمهوری، با سرعت شمارش انجام و در سامانه‌ها ثبت می‌شود و وزارت کشور آمار را احصا و در نهایت اعلام می‌کند.

منبع: تسنیم

694450