فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه:

داغ شهادت سردار سلیمانی هیچگاه فراموش نمی شود/ انتقام همیشه باقی است

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه شهید سلیمانی را مایه عزت، افتخار و بزرگی برای نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: داغ شهادت سردار سلیمانی هیچگاه فراموش نمی شود و انتقام همیشه باقی است.

به گزارش سایت خبری پرسون از کرمانشاه، سردار بهمن‌ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه امروز چهارشنبه در جلسه ای که با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در حسینیه ثارالله کرمانشاه برگزار شد ضمن‌تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و همچنین اولین سالگرد شهادت سردار دلها گفت: سردار سلیمانی بود که مایه عزت، افتخار و بزرگی برای نظام جمهوری اسلامی شد و داغ شهادت سردار سلیمانی هیچگاه فراموش نمی شود و انتقام همیشه باقی است.

ریحانی با عنوان اینکه دفاع مقدس با بزرگانی که عزت و افتخار آفرین کشور هستند، گره خورده است افزود: بسیاری از این بزرگان طبق آیات قرآن بر عهد و پیمان خود ماندند و آسمانی شدند و برخی نیز مستاق آیه “و منهم من ینتظر” هستند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه دفاع مقدس سکوی پرتاب ما به طرف همه داشته‌ها در مباحث علمی، صنعتی و فناوری‌ها و ارزش‌ها است ادامه داد: دفاع مقدس ملت ایران را با تجربه تر و آبدیده تر کرد؛ بسیاری از داشته های امروز در همه عرصه ها مدیون این تاریخ مقدس هستیم.

ریحانی خاطر نشان کرد: دفاع مقدس با نام شهیدان، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و فرماندهانی که مایه عزت شدند گره خورده است.

آسیه کرمی- استان کرمانشاه

227546