معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان عنوان کرد:

ایجاد پیست اسکی در قروه/ دستگاه های متولی زیرساخت های لازم را تهیه کنند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان از ساخت پیست اسکی در منطقه گردشگری و طبیعی «بدر» و «پریشان» در شهرستان قروه خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، شهرام ملکی؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان امروز در جمع خبرنگاران با تایید این خبر بیان داشت: باید از پتانسیل های گردشگری در سطح استان کردستان به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم تا بتوانیم در این حوزه ایجاد اشتغال داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان ادامه داد: بنابراین استانداری کردستان از طرح‌های با محوریت گردشگری در راستای توسعه پایدار در استان به صورت کامل و تمام قد حمایت می کند.

ملکی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: یکی از پروژه های بسیار مهم در بحث گردشگری ایجاد پیست اسکی در شهرستان قروه بود که این مسئله از سالیان پیش همواره مورد بحث و نظر بود.


بیشتر بخوانید؛

عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی رانندگان تاکسی در قروه


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: با همکاری و همراهی ادارات و سازمان های متولی در منطقه گردشگری و طبیعی «بدر» و «پریشان» شهرستان قروه پیست اسکی برای جذب گردشگر و مسافر در فصل زمستان ایجاد خواهد شد.

معاون استاندار کردستان گفت: تحقق این امر می تواند نقش بسزایی در تحول اقتصادی در شهرستان قروه و حتی استان به دنبال داشته باشد.

ملکی در پایان سخنان خود تاکید کرد: البته احداث این پیست باید با رعایت تمام جوانب و مقررات مربوطه نظیر مباحث محیط زیستی صورت گرفته و تلاش شود تا از جاذبه‌های طبیعی و گونه‌های حیات‌وحش این منطقه محافظت شود.

شفیعی ـ استان کردستان

227190