امام جمعه بوشهر:

شهادت طلبی و مودت از دیگر ویژگی‌های برجسته شهید سلیمانی است

امام جمعه بوشهر گفت: حضور بموقع در صحنه های مورد نیاز مجاهدت، شهادت طلبی، معنویت، انس به دعا، مردم دوستی، مودت، محبت به اهل بیت (ع)، عشق به خدمت بی توقع و زهد همه جانبه از دیگر ویژگی‌های برجسته شهید قاسم سلیمانی است.


به گزارش سایت خبری پرسون از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز شنبه افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی با کار بزرگ فرهنگی و رسانه‌ای خود در عرصه مبارزه با این اسلام ساختگی در محور مقاومت حماسه‌ای از جهاد، ایثار، شکست و انهدام مزدوران صهیونیسم، وهابیت و آمریکا را برای منطقه به ارمغان آورد.

وی بیان کرد: شهید سلیمانی با حضور در عرصه مقابله با تروریسم مزدور صهیونیسم، وهابیت و آمریکا حماسه‌ای از بیداری اسلامی، مقاومت و پایداری انقلابی ایجاد کرد و نه تنها جهان اسلام بلکه نظام بین الملل را از یک چالش بسیار خطرناک که در قالب اسلام تقلبی و ساختگی جهان استکبار معماری و مهندسی شده بود، نجات داد.

صفایی بوشهری ادامه داد: شهید حاج قاسم سلمانی به لحاظ ویژگی‌های نظامی، امنیتی و مسئولیت خاص وی در هر دو عرصه ملی و منطقه‌ای توانست امنیت لازم بویژه در حوزه مرزی و منطقه‌ای را ایجاد کند و با مقابله با تروریسم متخاصم با اسلام و انقلاب در خط مقاومت آنها را متوقف و شکست دهد.

وی با اشاره به اینکه امنیت از مقوله‌های راهبردی در دو عرصه ملی و فراملی است یادآور شد: شهید سلیمانی همواره از آغازین روزهای مبارزه مورد تهدید و تهاجم پیدا و پنهان جهان استکبار قرار داشت.


بیشتر بخوانید؛

شهید سلیمانی قهرمان و پهلوان واقعی بود/ انتقام سخت در انتظار آمریکائی ها


امام جمعه بوشهر تاکید کرد: حماسه مقاومت شهید سلیمانی همواره در تاریخ جهان اسلام و ایران ماندگار خواهد شد و هیچگاه به فراموشی سپرده نمی‌شود.

صفایی بوشهری ایمان، تقوا، اخلاق، آخرت بینی و آخرت گرایی، بصیرت، بینش ژرف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، ولایت‌مداری کامل، دشمن شناسی جامع و استکبار ستیزی را از جمله ویژگی‌های سردار شهید سلیمانی عنوان کرد.

امام جمعه بوشهر گفت: حضور بموقع در صحنه های مورد نیاز مجاهدت، شهادت طلبی، معنویت، انس به دعا، مردم دوستی، مودت، محبت به اهل بیت (ع)، عشق به خدمت بی توقع و زهد همه جانبه از دیگر ویژگی‌های برجسته شهید قاسم سلیمانی است.

وی بیان کرد: این شهید تنها به عنوان یک شخص معنی نمی‌شود بلکه هدایت‌گر امت و یک مکتب بود و ویژگی‌هایی مهم داشت که در حد یک انسان تراز عرش، اسلام و انقلاب بود.

صفایی بوشهری با تاکید براینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی الگویی برای همگان بویژه سیاست‏مداران، جوانان و نیروهای مسلح است، گفت: این سردار رشید اسلام ذره‎ای حب به دنیا نداشت و مردم ایران همواره به داشتن چنین شهید و شخصیتی افتخار می‌کنند.

منبع: ایرنا

226863