در صورت رعایت نگردن الگوی مصرف؛

گاز ادارات کردستان قطع می شود/ قطع گاز 70 ارگان دولتی در استان

مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: در صورتی که ادارات استان کردستان الگوی مصرف را رعایت نکنند، این شرکت اقدام به قطع گاز آنان خواهد کرد.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، احمد فعله گری؛ مدیرعامل شرکت گاز کردستان با تایید این خبر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: براساس ماده واحده 43 قانون بودجه سال ۹۹، ادارات و ارگان‌های دولتی مکلفند با راهکارهای عملی ۱۰ درصد از مصرف گاز طبیعی را کاهش دهند که در این راستا شرکت گاز استان گروه پایش انرژی تشکیل داده است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از ادارات و سازمانها درخواست داریم برای جلوگیری از افت فشار گاز و نیز «پِرت» مصرف گاز از موتورخانه هوشمند و مجهز به ترموستات برای تنظیم خودکار دمای نرمال سالن و اتاق‌های ادارات استفاده کنند.

فعله گری در ادامه بیان داشت: از مدیران ادارات می خواهیم که مسئولان تاسیسات سازمان خود را ملزم کنند که یک ساعت قبل از شروع کار موتورخانه را روشن و یک ساعت قبل از پایان وقت اداری آن را خاموش نمایند.


بیشتر بخوانید؛

بدلیل برودت هوا مصرف گاز در استان اردبیل افزایش یافته است

مصرف گاز در استان ۶ درصد افزایش داشته است


مدیرعامل شرکت گاز کردستان با اشاره به اینکه دمای اتاق‌های ادارات سطح استان در فصل زمستان باید ۲۱ درجه و راهروها ۱۸ درجه باشد، عنوان داشت: همچنین از ادارات درخواست داریم که کار عایق ‌کاری و تنظیم مشعل موتورخانه ارگان‌های دولتی با توجه به برودت هوا و افزایش مصرف گاز را از اولویت های خود قرار دهند.

فعله گری در ادامه سخنان خود تاکید کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون از 2191 اداره دولتی در استان کردستان بازدید به عمل آمده است که به ۶۴۵ اداره بخاطر بی‌توجهی به رعایت الگوی مصرف اخطار کتبی داده شده و گاز ۷۰ ارگان دولتی نیز قطع گردیده است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: اولویت شرکت گاز استان کردستان تامین گاز طبیعی مشترکین خانگی است و براساس آخرین آمار روزانه حدود 13 میلیون مترمکعب گاز در استان کردستان مصرف می شود.

فعله گری در پایان سخنان خود خاطرنشان ساخت: از مشترکین درخواست داریم که در مصرف گاز نهایت صرفه جویی را داشته باشند تا در ایام سرد سال و روزهای یخبندان با افت فشار در سطح استان کردستان روبرو نشویم.

عباسعلی ـ استان کردستان

226737

مطالب مرتبط