رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی کردستان خبر داد:

کندی تردد در جاده های کردستان/ تداوم بارش برف در استان

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی کردستان گفت: هم اکنون تردد در محورهای مریوان، سنندج و دهگلان، بانه، سقز، دیواندره و بیجار به علت بارش برف و برودت هوا به کندی صورت می گیرد.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، سرهنگ عیسی گوهری؛ رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی کردستان امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر گزارش هایی از بارش برف و باران در سطح استان کردستان به ما رسیده است.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی کردستان گفت: بیشتر این بارش ها در محورها و گردنه های برف گیر و شمالی استان کردستان می باشد.

این مقام انتظامی در ادامه سخنان خود بیان داشت: همین بارش ها و از سوی دیگر برودت هوا باعث لغزندگی جاده ها در سطح استان کردستان شده است.

سرهنگ گوهری در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: براساس پیش بینی هواشناسی این بارش‌ها تا فردا جمعه در سطح استان کردستان ادامه دارد.


بیشتر بخوانید؛

برف و کولاک اردبیل را فرا خواهد گرفت

هشدار هواشناسی نسبت به بارش برف و کولاک در برخی مناطق کشور


رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی کردستان با اشاره به اینکه شدت بارشها در گردنه ها و مناطق کوهستانی این استان از نمود بیشتری برخوردار است، گفت: به رانندگان توصیه می شود که در صورت سفر حتما امکانات لازم همانند زنجیر چرخ، جعبه کمک های اولیه، لوازم گرمایشی و... را به همراه داشته باشند.

سرهنگ گوهری در پایان سخنان خود بیان داشت: هم اکنون تردد در محورهای مریوان، سنندج و دهگلان، بانه، سقز، دیواندره و بیجار به کندی صورت می گیرد.

عباسعلی ـ استان کردستان

225709