مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد:

بیش از ۱۰ میلیون تردد در نوروز ۱۴۰۰ در جاده های استان همدان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از تردد بیش از ۱۰ میلیون و ۳۳ هزار تردد در جاده های استان همدان خبر داد.
تصویر بیش از ۱۰ میلیون تردد در نوروز ۱۴۰۰ در جاده های استان همدان

به گزارش سایت خبری پرسون از همدان، صفر صادقی راد مدیر کل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان اظهار کرد: از ۲۵ اسفندماه ۹۹ تا ۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۰ تعداد ۱۰ میلیون و ۳۳ هزار تردد جاده‌ای از طریق ۷۴ دستگاه ترددشمار در راه‌های استان ثبت شده است.

وی افزود: این آمار نسبت به مدت مشابه پارسال ۹۴ درصد افزایش داشته است.

صادقی راد ادامه داد: در همین مدت ورود مسافران یک میلیون و ۲۶۵ هزار و ۴۰۰ مورد و خروج مسافران نیز یک میلیون و ۲۲۲ هزارو ۱۰۰ گزارش شده که این رقم نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۱۳۶ درصدی داشته است.

مدیرکل راهداری استان همدان یادآور شد: در این ایام پرتردد‌ترین محور استان محور همدان - سه راهی بهار با رقم ۶۴۷ هزار و ۸۰۰ مورد تردد بوده است.

این مسئول بیان کرد: رعایت سرعت مجاز، پرهیز از تردد در زمان خستگی، توجه به علائم جاده‌ای و رعایت اصول رانندگی تدافعی از طریق کاربران جاده‌ای ضروری است.

صادقی راد، ایمن سازی راه‌ها را جزو اولویت‌های کاری این اداره کل برشمرد و تأکید کرد: عامل انسانی نیز بعنوان عامل هوشمند در ترافیک، نقش موثری در تصادفات می‌تواند داشته باشد که لازم است توجه و دقت بیشتری از سوی کابران جاده‌ای انجام شود.

279854