رئیس پلیس راهور شهرستان همدان:

سیزده بدر بدون حادثه در همدان

رئیس پلیس راهور شهرستان همدان گفت: سیزده ‌بدر ۱۴۰۰، نخستین سیزده بدر همدان بود که بدون حادثه رانندگی سپری شد و هیچ گونه گره ترافیکی وجود نداشت.
تصویر سیزده بدر بدون حادثه در همدان

به گزارش سایت خبری پرسون از همدان، مردم استان همدان همزمان با روز طبیعت، با اجرای شیوه نامه های بهداشتی، از تردد در سطح شهر، بوستانها و مراکز تفریحی خودداری کردند. بر اساس آخرین اخبار، ستاد مقابله با کرونای استان همدان در شهرستان نهاوند وضعیت قرمز اعلام کرده است. ۹ شهرستان استان همدان در وضعیت زرد قرار دارد و مجموع درگذشتگان بر اثر کرونا هم تا دیشب در این استان، به یک هزار و ۵۷۰ نفر رسید.

در این زمینه فرخ جمالی رئیس پلیس راهور شهرستان همدان در گفتگو با سایت خبری پرسون گفت: در روز گذشته داخل شهر همدان شامل محور‌های گنجنامه، بلوار ارم، میدان بوعلی و باباطاهر و بلوار فرودگاه گره ترافیکی مشاهده نشد.

وی با بیان اینکه در روز طبیعت پلیس راهور طرح‌های ترافیکی اجرا کرد، افزود: مردم نیز توصیه در خانه ماندن را رعایت کرده بودند و کاهش تردد درون شهری سبب کاهش حادثه ترافیکی در سطح شهر شد.

رئیس پلیس راهرو استان همدان خاطرنشان کرد: منع خروج خودرو‌ از شهر‌های نارنجی و قرمز در نوروز ۱۴۰۰ تأثیر زیادی در کاهش ترافیک روز طبیعت داشت؛ اگرچه دیروز تعدادی از صاحبان خودروهای متخلف نیز اعمال قانون شدند.

فرخی با اشاره به اینکه تصادفات درون شهری از ابتدای سال تا ۱۳ فروردین نسبت به سال گذشته کاهش داشته است، خاطرنشان کرد: در مدت زمان یاد شده چند مورد فوتی داشتیم که یک مورد تصادف عابر پیاده و دیگری یک حادثه موتورسیکلت بود.

279947