نبرد خودروسازان در لیگ برتر فوتبال، برنده نداشت

دیدار تیم های فوتبال پیکان و ساپیا از سری مسابقات هفته هشتم لیگ برتر با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش سایت خبری پرسون، دیدار تیم‌های پیکان و سایپا در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با تساوی یک بر یک به اتمام رسید تا ششمین تساوی این فصل نارنجی‌پوشان به دست بیاید.

تیم‌های پیکان و سایپای تهران از ساعت ۱۵ امروز در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر، در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم رفتند و در پایان به تساوی یک بر یک رضایت دادند تا این شهرآورد تهرانی برنده نداشته باشد.

ابتدا امیر روستایی در دقیقه ۲۲ روی پرس خوبی که محمد نوری انجام داد، موفق شد در موقعیتی خوب با شوتی زمینی نتیجه را یک بر صفر به سود تیم پیکان کند. در نیمه دوم اما اخراج مجید عیدی، کار را برای تیم مهدی تارتار سخت کرد. آنها نتوانستند از گل زده خود دفاع کنند و رضا جعفری در دقیقه ۷۴ از روی ارسال ابوالفضل جلالی موفق شد کار را به تساوی بکشاند و بازی خوب خود را تکمیل کند.


بیشتر بخوانید؛

آیا زمان استفاده از VAR در فوتبال ایران فرا نرسیده است؟

فوتبال ایران و هزاران راه نرفته در مسیر توسعه و پیشرفت


در ادامه فشار سایپا برای رسیدن به گل دوم بی‌حاصل بود و پیکان با وجود یک بازیکن کمتر به یک امتیاز دیگر دست پیدا کرد. بدین ترتیب تیم پیکان با ۱۰ امتیاز به طور موقت راهی رده هفتم شد و شاگردان ابراهیم صادقی با ۹ امتیاز به رده دهم رسیدند و جای پرسپولیس را گرفتند. این ششمین تساوی این فصل سایپا بود که به دست آمد تا این تیم رکورددار در این زمینه باشد. پیکان هم از این حیث عملکرد جالبی داشته و نیمی از بازی‌هایش با نتیجه مساوی به اتمام رسیده است.

منبع: ایرنا

225596

مطالب مرتبط