معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی خبر داد؛

بهره‌مندی ۱۵۳۴ کودک از حمایت‌های تغذیه‌ای کمیته امداد استان مرکزی

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی گفت: ۱۵۳۴ کودک از حمایت‌های تغذیه‌ای کمیته امداد استان مرکزی بهره مند شده اند.

ط۰به گزارش سایت خبری پرسون از استان مرکزی، محمد رضا شایسته جو، در آذر ماه سال جاری ۱۵۳۴ کودک مبتلاء به سوء تغذیه از حمایت‌های کمیته امداد استان مرکزی با اعتبار ۳۳۴ میلیون تومان بهره مند شدند.
وی با بیان اینکه کمک به کودکان مبتلاء به سوءتغذیه از برنامه های حمایتی کمیته امداد است، گفت: در آذر ماه سال جاری ۱۵۳۴ نفر از این کودکان از حمایت‌های کمیته امداد استان مرکزی با اعتبار ۳۳۴ میلیون تومان بهره مند شدند.
شایسته جو با اشاره به اجرای طرح "همسفره" توسط کمیته امداد ، افزود : نیکوکاران و خیران می توانند با انتخاب سبد غذایی هر کودک در جهت کاهش و رفع سوء تغذیه کودکان زیر پنج سال مشارکت کنند.
وی با اشاره به اینکه در سال جاری تعداد ۲۸۰۰۰ سبد حمایتی با اعتبار چهارمیلیاردو ۲۰۰ میلیون تومان بین خانوارهای سالمند تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی توزیع شد، اظهار داشت: توزیع تعداد دو هزار بسته غذایی و لوازم بهداشتی بین سالمندان تحت حمایت با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان از دیگر اقدامات این نهاد در سال جاری بوده است.
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی از برگزاری طرح مفتاح و ملاقات حضوری و غیرحضوری با ۳۰۰ خانواده سالمند تحت حمایت خبر داد و تصریح کرد: با اجرای این طرح به مشکلات سالمندان رسیدگی و بسته‌های بهداشتی پیشگیری از ویروس کرونا با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان بین این خانواده‌ها توزیع شد.
شایسته جو در پایان از حمایت کمیته امداد استان از۴۰۲ بیمار خاص و صعب العلاج خبر داد و گفت: این بیماران از حمایت‌های درمانی کمیته امداد بهره‌مند هستند و این نهاد مردمی به آنها سبد غذایی اهداء می کند.

225401

مطالب مرتبط