نویسنده کتاب پدر پولدار، پدر فقیر:

نرخ ۵۰ هزار دلاری بیت کوین در سال ۲۰۲۱

یکی از آخرین گزارش های وب سایت خبری تحلیلی کوین اینسایدر(Coininsider) حاکی از آن است که نویسنده کتاب مشهور “پدر پولدار، پدر فقیر” به نام رابرت کیوساکی معتقد است که نرخ بیت کوین به عنوان بزرگترین رمزارز دنیای کریپتو و پادشاه ارزهای دیجیتال در سال آینده از مرز ۵۰ هزار دلار فراتر خواهد رفت.

به گزارش سایت خبری پرسون، گاوهای بازار بیت کوین موفق شدند در روز گذشته مرز ۲۰ هزار دلار را به عنوان یک سطح مقاومت سخت تاریخی شکست دهند و قیمت بیت کوین بالاخره پس از ماه ها نوسان در بازه ۱۷ هزار تا مرز ۲۰ هزار دلار از سطح ۲۰ هزار دلار عبور کرد و این در حالی است که این رمزارز بزرگ در زمان نگارش این خبر در بالاتر از مرز ۲۲ هزار دلار در حال معامله می باشد.

رابرت کیوساکی معتقد است که سال آینده موج جدیدی از سرمایه های شرکت ها و سازمان های بزرگ جهان وارد بازار بیت کوین خواهد شد و در نتیجه زمینه را برای یک جهش اساسی دیگر مهیا کرده و قیمت حداقل به مرز ۵۰ هزار دلار خواهد رسید.این کارشناس اقتصادی و نویسنده مشهور که تخصص اصلی وی در حوزه املاک و فلزات گران بها مخصوصا نقره است در آخرین مصاحبه خود با منابع خبری اظهار داشته است که اکنون بهترین زمان برای خرید بیت کوین و وارد شدن به این بازار جذاب است.

وی در ادامه گفت: "خوشحالم که بیت کوین خریده ام. من به شدت توصیه می کنم که در محدوده پایین تر از قیمت ۲۰ هزار دلار و یا حوالی آن حتما اقدام به خرید بیت کوین کنید چون موج جدیدی از سرمایه گذارهای سازمانی و نهادی در سال آینده وارد این بازار شده و تارگت میان مدت بعدی بیت کوین را در مرز ۵۰ هزار دلار می بینم. سعی کنید این فرصت را از دست ندهید و اگر موفق نشدید نقره بخرید. این فلز گرانبها نیز به نظر من روند رشد خوبی خواهد داشت. ایالات متحده آمریکا با چالش های فراوانی روبرو شده ولی آینده برای دارندگان طلا، بیت کوین، نقره و کارآفرینان درخشان خواهد بود."


بیشتر بخوانید؛

رشد ۱۷ درصدی نرخ سهام پی پال از زمان فعالسازی قابلیت خرید بیت کوین


کیوساکی معتقد است دلار آمریکا دچار بی ثباتی شده و دولتمردان آمریکا در تلاش هستند تا ثبات و اعتبار آن را تثبیت کنند و از طرفی رویکرد مثبت مردم در سراسر جهان نسبت به بیت کوین در حال افزایش است. بنابراین می توان پیش بینی کرد که بازار بیت کوین و سایر دارایی های دیجیتال به مرور زمان با قدرت بیشتری به روند صعودی خود ادامه خواهند داد.

کیوساکی در ادامه گفت که بیت کوین در حال حاضر به عنوان یک پناهگاه امن سرمایه گذاری در برابر ارزهای فیات برای بسیاری از تریدرها و سرمایه گذاران تبدیل شده و از طرفی اثبات شده است که بیت کوین هیچگونه همبستگی با بازار سهام ندارد و از این رو علاقمندان بیشتری را به خود جذب کرده است.

به طور کلی همانطور که کیوساکی نیز معتقد است بسیاری از سرمایه گذاران مشهور سازمانی همچون اسکوئر، گری اسکیل، پانترا کپیتال و … دائما در حال خرید حجم قابل توجهی از بیت کوین هستند که باعث افزایش بیشتر تقاضا و در نتیجه رشد قیمت خواهد شد. در نتیجه پیش بینی کیوساکی مبنی بر رشد بیت کوین تا مرز ۵۰ هزار دلار در سال آینده بعید به نظر نمی رسد و ظاهرا بیت کوین در ابتدای یک مسیر صعودی سالم و بی عیب و نقص قرار گرفته است.

224644