معاون روابط عمومی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خبر داد:

برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی شاخص‌های مکتب شهید سلیمانی

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان از برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی شاخص‌های مکتب شهید سلیمانی به منظور گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در زنجان خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، سرگرد حسن بیات، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان گفت: سپاه انصارالمهدی( عج) زنجان در آستانه نخستین سالگرد شهادت سردار دل‌ها "شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی"، اقدام به برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی مکتب سلیمانی ویژه عموم مردم کرده است.

وی اظهار داشت: این مسابقه کتابخوانی با مشارکت سازمان فرهنگی- هنری، شهرداری، صدا و سیما و اداره کل اوقاف زنجان و با هدف گسترش مکتب مقاومت و محوریت مطالعه‌ کتاب شاخص‌های مکتب شهید سلیمانی، به نویسندگی حجت الاسلام علی شیرازی برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید؛

تجهیز تنها کتابخانه ابن صالحیه ابتر مانده است

تولید کتاب صوتی زندگینامه سردار سلیمانی


معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان زنجان با بیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را از روابط عمومی نواحی مقاومت بسیج، سپاه انصارالمهدی (عج) و سازمان فرهنگی هنری شهرداری استان زنجان تهیه کنند، افزود: شرکت کنندگان در مسابقه پس از مطالعه و پاسخ به سوالات پرسشنامه، کتاب را از تاریخ ۱۳ تا ۲۳ دی ماه سال جاری به همان مکانی که تحویل گرفته اند عودت دهند.

بیات با بیان اینکه در دهه مبارک فجر امسال به ۴۳ نفر از برندگان به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد، اظهار داشت: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت پرسشنامه به سایت خبرگزاری بسیج زنجان به آدرس https://basijnews.ir/fa/zanjan مراجعه کرده و یا با شماره ۰۲۴۳۳۰۶۲۰۵۲ (تبلیغات سپاه استان) تماس برقرار کنند.

وی با تاکید براینکه درج کامل مشخصات و شماره تلفن همراه شرکت‌کنندگان در برگه پاسخنامه الزامی است، تصریح کرد: اسامی برندگان در دهه مبارک فجر و از طریق تماس تلفنی و درج در سایت خبرگزاری بسیج زنجان به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید.

منبع: بسیج

224271