حسرت ادامه دار پیروزی تراکتورسازی با منصوریان در تبریز

دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان با تساوی بدون گل پایان یافت تا منصوریان همچنان در حسرت برد با تیم پرشور تبریزی در خانه بماند.

به گزارش سایت خبری پرسون، تیم‌های تراکتور تبریز و فولاد خوزستان از ساعت ۱۵ در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه بنیان دیزل به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار با نتیجه مساوی بدون گل تمام شد.

هر دو تیم با احتیاط فراوان به مصاف هم رفتند و اول به دنبال گل نخوردن بودند. همین مساله باعث شده بود تا آنها به ضد حملات یا ارسال از کناره‌ها دل ببندند. در مجموع شاید موقعیت‌های هر دو تیم به انگشتان یک دست هم نرسید. در انتهای بازی اما بازهم شاهد درگیری شدیدی بین نیمکت فولاد و تراکتور بودیم. در بازی‌های قبل هم نیمکت تیم اهوازی چنین مشکلاتی را به وجودآورده بود. در این بین داور بازی چند نفر را از روی نیمکت اخراج کرد که یکی از این نفرات مهدی هاشمی‌نسب مربی فولاد بود. البته که این درگیری‌ها از ابتدای نیمه دوم بین منصوریان و نکونام شروع شده بود.


بیشتر بخوانید؛

آنچه سبب نگرانی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا شده است


در پایان بازی بدون رد و بدل شدن گل به اتمام رسید تا پنجمین تساوی متوالی فولاد در بازی‌های خارج از خانه به ثبت برسد. آنها در این فصل هم چهار تساوی و یک برد را در مجموع به دست آورده‌ و حالا با هفت امتیاز به طور موقت در رده هشتم قرار گرفتند. تراکتور نیز همچنان در حسرت برد خانگی باقی ماند. آنها در سه بازی خانگی خود موفق به زدن گل هم نشده‌اند و حالا تیم منصوریان با ۶ امتیاز در رده دوازدهم ایستاده است.

منبع: ایرنا

223319