نخستین شکست گل گهر با امیرقلعه نوعی رقم خورد

تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در دیدار خانگی خود در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال برابر پیکان تهران با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

به گزارش سایت خبری پرسون، تیم‌های گل‌گهر و پیکان امروز (دوشنبه) از ساعت ۱۵ در ورزشگاه امام علی(ع) سیرجان به مصاف یکدیگر رفتند.

شاگردان امیر قلعه‌نوعی که پس از گذشت چهار هفته از بیستمین دوره لیگ برتر با ۱۰ امتیاز بالاتر از مدعیان همیشگی لیگ صدرنشین جدول رده‌بندی بودند، برای تداوم زنجیره بردهای خود قصد داشتند تا در خانه، خودروسازان تهرانی را شکست داده و سه امتیاز این دیدار را نیز به اندوخته‌های خود اضافه کنند.

در سوی دیگر، تیم تحت هدایت «مهدی تارتار» نیز که پیش از این از چهار بازی تنها پنج امتیاز کسب کرده بود، برای بهبود وضعیت خود در جدول نیازمند کسب سه امتیاز این دیدار بود.

خودروسازان بلافاصله پس از آغاز بازی در دقیقه ۳ از روی ارسال کرنر و با ضربه سر حسین پورامینی، به گل رسیده و چهار دقیقه بعد نیز موفق شدند توسط نادر محمدی اختلاف را به دو گل برسانند؛ در واقع پرتاب اوت عجیب و بلند نادر محمدی باز هم یک گل برای پیکانی ها به دنبال داشت و این بار اشتباه علیرضا حقیقی در دفع توپ باعث باز شدن دروازه گل گهر شد.

با این حال، سیرجانی‌ها در دقیقه ۳۱ بازی به لطف آمادگی مهاجم نیجریه‌ای خود یعنی «گادوین منشا» یکی از گل‌های خورده را جبران و دیدار با همین نتیجه در نیمه نخست به اتمام رسید.


بیشتر بخوانید؛

حواشی جالب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور

توقف مدعیان در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور


در نیمه دوم توپ و میدان در اختیار میزبان بود و میهمان نیز تنها برای دفاع از پیروزی خارج از خانه خود، در لاک دفاعی فرو رفته بود.

با این وجود، منشا که در فوتبال ایران از پیکان کار خود را شروع کرد و به اوج رسید، در دقیقه ۶۲ با یک ضربه مطمئن از داخل محوطه جریمه درواه خودروسازان را باز کرد اما این گل به دلیل اعلام خطای هَند توسط داور دیدار مردود اعلام شد.

در ادامه بازی باز هم این گل‌گهر بود که به حملات پردامنه خود ادامه داد که البته راه به جایی نبرد و پیمان رنجبری نیز در دقیقه ۸۵ از فاصله‌ای بسیار نزدیک در محوطه جریمه پیکان، نتوانست دروازه حقیقی را باز کند تا این دیدار در نهایت ۹۰ دقیقه با پیروز پیکان به پایان برسد.

پیکان با این برد با هشت امتیاز به طور موقت در رده سوم قرار گرفت و گل‌گهر نیز همچنان با ۱۰ امتیاز صدرنشین است.

ترکیب گل گهر سیرجان

علیرضا حقیقی، آرمین سهرابیان، علیرضا ابراهیمی، میلاد زکی‌پور، بهنام برزای، احمدرضا زنده‌روح، علیرضا علیزاده، نوید عاشوری، سعید صادقی، پیمان رنجبری، گادوین منشا

ترکیب پیکان

محمد دریس، میلاد شیخی سلیمانی، رضا جبیره، نادر محمدی، ابراهیم صالحی (فرزاد حاتمی)، حسین پورامینی، حجت حق‌وردی، سیدمحمد ستاری(آرش قادری)، مجید عیدی، اسماعیل بابایی، امیر روستایی

منبع : ایرنا

223314