مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد:

می توانیم با همکاری با رسانه ها مدیریت مصرف را نهادینه کنیم

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد، در حاشیه تقدیر از برگزیدگان مسابقه تولیدات رسانه ای صنعت آب و برق استان یزد بر لزوم ارتقای فعالیت های رسانه ای در حوزه آب یزد تاکید کرد.

به گزارش پرسون از یزد، محمدمهدی جوادیان زاده در مراسم تقدیر از برگزیدگان مسابقه تولیدات رسانه ای صنعت آب و برق استان یزد، که به صورت مجازی برگزار گردید، اظهار کرد: حوزه آب و برق در استان یزد، یک حوزه مهم و پرچالش و خدمتی است که باید به مردم ارائه شود.

وی افزود: این مسئولیتی است که برعهده سازمان گذاشته شده و مهمترین بخشی است که نیاز به کمک دارد بنابراین رسانه های فعال در این حوزه می توانند در زمینه فرهنگ سازی و آموزش عمومی موثر باشند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد، گفت: ما در این سازمان های آب و برق سه مأموریت اصلی برعهده داریم که شامل مدیریت تأمین، مدیرت مصرف و حفاظت از منابع موجود است.


بیشتر بخوانید؛

یزد بیش ترین گواهی نامه ایمنی آب در سطح کشور را داراست


وی با تاکید بر اینکه باید منابع آبی به بهترین شکل مدیریت شود، خاطرنشان کرد: مدیریت مصرف برعهده مصرف کننده است، بنابراین همه افراد باید با مصرف صحیح از منابع محدود حفاظت کنند.

جوادیان زاده افزود: ما با همکاری رسانه ها به کامیابی می رسیم، امیدواریم با این تعامل ایجاد شده، مدیریت مصرف را نهادینه کنیم.

وی در پایان گفت: امیدواریم روز به روزشاهد ارتقای فعالیت های رسانه ای در حوزه آب استان باشیم.

گفتنی است در پایان این مراسم از برگزیدگان مسابقه تولیدات رسانه ای صنعت آب و برق استان یزد تقدیر شد.

انتهای پیام/

224019