امام جمعه بوشهر:

۲۲ بهمن امسال سند توسعه دانش بنیان استان بوشهر اجرایی می‌شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه اکنون تنها استان الگو در تنظیم سند توسعه دانش بنیان عرصه اقتصاد و فرهنگ در کشور استان بوشهر است گفت: انتظار می ‎رود ۲۲ بهمن امسال این سند اجرایی شد.

به گزارش سایت خبری پرسون از بوشهر، حجت الاسلام غلامعلی صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر، روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با حضور حجت الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات کشور افزود: بوشهر از دیرباز استانی فرهنگی است و در تاریخ آن حرکت‎ها براساس فرهنگ، فتوا و حکم علما انجام شده‌است.

وی اضافه کرد: اکنون ولایت‌ مداری تنها مبنای سیاسی استان بوشهر است و در این استان اطاعت محض همراه با معرفت از مقام معظم رهبری، اخلاق محوری در رفتارهای سیاسی، وحدت‎ در همه سطح‎ها بویژه روحانیت، نگاه پیشرفت و توسعه براساس دانش و مبانی ایرانی اسلامی فوق العاده است.


بیشتر بخوانید؛

مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قرچک برگزار شد


وی بیان کرد: فعالیت در بخش فرهنگی کاری بسیار بزرگ است و انقلاب اسلامی ایران فرهنگ پایه است که سازمان تبلیغات اسلامی پیشانی این فرهنگ میدانی است و مدیریت، برنامه ریزی، نظارت و بازتولید در این حوزه را عهده‌دار است.

صفایی بوشهری یادآور شد: سازمان تبلیغات اسلامی در این حوزه، فرماندهی کار میدانی فرهنگ را انجام می‌دهد و در راستای اندیشه‎های انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب نیروها را مدیریت می‎کند به همین دلیل تقویت آن به منزله تقویت انقلاب اسلامی محسوب می‌شود که باید هر چه محکم‎تر این مهم در دستور کار قرار گیرد.

در این آیین با تجلیل از حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی، حجت الاسلام محمدرضا طاهری به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان بوشهر معرفی شد.

منبع: ایرنا

223136