راه و شهرسازی

گزارش و اخبار حوزه راه و شهرسازی و مسکن و ... را در سرویس اقتصادی پرسون بخوانید.

مهمترین اخبار

نماینده مردم انزلی در مجلس با اشاره به ضرورت اجرای قانون ساماندهی زمین، مسکن و اجاره بها و تعیین سقف اجاره بها در استان‌هایی که تورم عمومی سالانه آنها از حد تعیین شده بالاتر باشد، گفت: جریمه مالیاتی در انتظار مالکانی که سقف اجاره بها را رعایت نکنند.
رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از رشد ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت در برخی استان‌های کشور خبر داد.
از ساخت ۳۰۰ هزار مسکن در تهران تا پایان احتکار زمین

دیدگاه نامزدهای ریاست جمهوری چهاردهم برای مسکن مردم

هریک از شش نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برنامه‌هایی برای اقتصاد کشور و حوزه مسکن به عنوان یک بخش مهم در سبد خانوار دارند که در این گزارش به آنها پرداخته‌ایم.
اگر شما هم به سفر کردن علاقه داشته باشید حتما بارها نام بلیط هواپیمای چارتری را شنیده اید. این بلیط‌ها در بین مردم از محبوبیت زیادی برخوردار هستند؛ بنابراین شاید برای شما سوال باشد که بلیط چارتری چیست و چرا در بین مردم دارای محبوبیت است؟
دو هفته‌ای می‌شود که مستأجران در انتظار تعیین سقف افزایش قیمت اجاره‌بها هستند؛ اما با تأخیر دستگاه‌های متولی در عمل به این قانون جدید، مهلت آنها طبق مفاد قرارداد اجاره در حال اتمام است و غالباً در مقابل فشار تورمی موجران، هیچ پناهی ندارند.
شنبه ۲۶ خرداد ماه سال جاری در استان قزوین برگزار می شود:

برگزاری نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی

وهاب میزانی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: اعضای هیات اجرایی نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی استان قزوین از طریق ارائه رزومه و مصاحبه انتخاب می شوند.
وزیر راه و شهرسازی گفت: تا به امروز ۴ تا ۵ استان تعیین سقف‌های اجاره خود را اعلام کرده‌اند که تا یک هفته آینده سقف اجاره مسکن تعیین و اعلام می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ایجاد محدودیت تردد موقت در یکی از جاده‌های منهتی به شمال کشور خبر داد.