مشروح اخبار

همه ساله در فصل سرما که وارونگی هوا رخ می دهد و اگر وزش باد و بارندگی جریان نداشته باشد آلودگی هوا در کلانشهرها بیشتر نمایان می شود.
در رزمایش پیامبر اعظم(ص) صورت گرفت؛

انهدام اهداف دریایی از فاصله ۱۸۰۰ کیلومتری

مرحله نهایی رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۵ سپاه پاسداران با اجرای موفق عملیات راهبردی موشک های بالستیک دوربرد ضد ناوهای متخاصم دشمن و انهدام اهداف از فاصله ۱۸۰۰ کیلومتری به انجام رسید.
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت در گفت و گو با پرسون:

آیا مواد فروش ناظم الاطبای جنوبی دستگیر شد؟

سرهنگ دوستعلی جلیلیان از دستگیری موادفروش ناظم الاطبای جنوبی که بیش از ۹ سال اقدام به فروش موادمخدر در این محل می کرد، خبرداد.
رئیس مجلس شورای اسلامی، در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: به تهرانی‌مقدم‌ها و حاجی‌زاده‌ها و همه کسانی که با ⁧تولید قدرت⁩، بازدارندگی ایران را افزایش می‌دهند، افتخار می‌کنیم.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: آنهایی که ادعا می‌کردند سایه جنگ را از سر ملت کنار می‌زنند، موفق نشدند و تهدیدات آمریکا علیه ملت ما بعد از لبخندهای دیپلماتیک بیشتر شده است.
ریزش بورس پس از دوره‌ای از رونق، از جمله اتفاقاتی بود که سرمایه‌گذاران را با شوکی شدید مواجه کرد و اکنون چنین گفته می‌شود که بازگشت اعتماد و تعادل به آن زمان‌بر است.

قاضی‌زاده هاشمی در نامه‌ای به رییس‌جمهور؛

از ورود انواع جهش یافته ویروس کرونا به کشور جلوگیری شود

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رییس‌جمهور خواستار اتخاذ تدابیر پیشگیرانه ازجمله کنترل دقیق مرزها برای جلوگیری از ورود ویروس کرونا با تغییرات ژنتیکی جدید به کشور شد.
جهانگیر الماسی بازیگر سریال «پس از باران» گفت: زمانی که آقای زم در حوزه هنری بود، نمیدانم چرا گفتند که الماسی طاغوتی است، رفتم پیششان گفتم چرا این حرف را می زنید؟ پدر من کارمند راه آهن بوده است و برای اینکه امرار معاش کند مجبور بودیم در زمستان از زنجان به اهواز سفر کنیم.
فرمانده کل سپاه عنوان کرد: اجرای عملیات مشترک موشکی و پهپادی در مرحله اول رزمایش پیامبر اعظم(ص) ۱۵ نمایانگر اراده مستحکم ملت ایران برای دفاع از ارزش‌های حیاتی خود است..

گزارش «پرسون» از آخرین وضعیت ممنوعیت کشت برنج جز در دو استان شمالی؛

نارضایتی برنجکاران دیگر نقاط کشور/ به ما بگویید؛ برنج شمال، برای کشورکافیست؟!

ممنوعیت حق کشت برنج در مناطق کم بارش با کمتر از ۸۰۰ میلی‌متر، از موضوعاتی است که در بسیاری از کشورها به‌عنوان یک قانون تخلف‌ناپذیر به آن نگاه می‌شود؛ در حالی که به نظر می رسد در کشور ما مانعی قدرتمند در برابر این‌گونه تخلف ها وجود ندارد.
دبیر کارگروه کاهش آلودگی هوا کلانشهرهای سازمان حفاظت از محیط زیست کشور با بیان اینکه قانون هوای پاک و آئین نامه های مرتبط با آن بیش از ١٠٠ حکم برای دستگاه های مختلف در نظر گرفته است افزود: درصد زیادی از این احکام تاکنون اجرا نشده است. 

شیوع ویروس کرونا اقتصاد کشور را به‌شدت درگیر خودکرده است. به‌طوری‌که درهمین دوران ،بسیاری از مشاغل به حالت نیمه تعطیل درآمده اند و البته کسب‌وکارهای خرد ،بیشتر، تحت‌فشار این ویروس قرارگرفته‌اند.
رئیس کمیته اصلاح ساختار بودجه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پرسون:

لایحه بودجه 1400، اختلاف دولت و مجلس

تعامل بین دولت و مجلس، خصوصاً در حوزه بودجه از اهمیت بالایی برخوردار است و چنانچه تعامل بین مجلس و دولت وجود نداشته باشد، اجرای قانون بودجه با مشکل مواجه می‌شود و خسارت آن نیز متوجه مردم و کشور خواهد شد.
مدیرعامل ایران خودرو:

با واردات خودرو دست دوم مخالفیم

مدیرعامل شرکت ایران خودرو در بازدید از شهرک صنعتی ساوه گفت: در شرایطی که ظرفیت تولید خودرو ایرانی در داخل وجود دارد، نباید خودرو خارجی دست دوم وارد شود.

سازمان آگهی های پرسون