بحث روز

معاون پیشین وزیر امور خارجه گفت: جهت اطلاع، دکتر لاریجانی به دلیل سنگ‌اندازی‌ها و کارشکنی‌ها در مسیر مذاکرات، که دکتر ولایتی در مناظره‌های سال ٩٢ شمه‌ای از آنها را گفت، در نهایت استعفا داد و بنده هم از معاونت برکنار شدم. دکتر ظریف هم در نیویورک اصولاً از مذاکرات حذف بود.
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی مناظره رودرروی دیشب را خوب ارزیابی کرد و گفت: بهتر است امشب در مناظره حرف‌هایی زده شود که آنهایی که نیامده‌اند برای حضور در انتخابات قانع شوند.
نامزد انصرافی انتخابات ریاست جمهوری گفت: یادمان نرفته سال ۷۸ می‌خواستید علیه مردم و نظام قیام راه بیاندازید و از درون وزارت کشور هدایت می‌کردید. در دوره خاتمی نگاه شما به مردم نگاه ابزاری بود. هنوز حوادث سال ۷۸ را فراموش نکردیم. چرا علاقه دارید جوانان ندانند پرونده شما چقدر سیاه است؟
اگر با نگرشی روشن به انتخابات اخیر بنگریم، باید بپذیریم که دیگر نمی‌توان بی ضمان و پشتیبان، حرف های دهان پرکن زد و آرای پرشمار و میلیونی را با تبلیغات و شعار و وعده از مردم گرفت. سطح و عمق آگاهی تغییر کرده و بر کیفیت آن بسیار افزوده شده است. اکنون در بزنگاه یک دوران جدید هستیم.
در اولین مناظره از دور دوم انتخابات مجلس یک سو «پزشکیان» بود و سوی دیگر «سعید جلیلی -مجری صداوسیما». اما دوپینگ آقای کاندیدا مقابل پزشکیان به کمک او نیامد و او چندین بار مقابل سوالات چالشی پزشکیان به گوشه رینگ کشیده و ناک اوت شد.
محمدباقر قالیباف با ۳ میلیون و ۳۸۳ هزار و ۳۴۰ رای در انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم پس از مسعود پزشکیان و سعید جلیلی در جایگاه سوم قرار گرفت.