رسانه‌های دیگر

محمد حسن نجمی او که خودش زمانی مسوول مقابله با اپوزیسیون حاکمیت در زمان شاه بوده، حالا 44 سال بعد از آخرین روزهای این مسوولیتش، در تجمع اپوزیسیون حاکمیت در زمان جمهوری ‌اسلامی شرکت کرده است.
رئیس‌جمهور در دیدار با «شی جین پینگ» رئیس‌جمهور چین با تاکید بر ضرورت گسترش مناسبات دو کشور در زمینه‌های مختلف اقتصادی، تجاری، علمی، فناوری و فرهنگی، اجرای سند جامع مشارکت راهبردی میان ایران و چین را اقدامی مهم در جهت تثبیت صلح و ثبات در منطقه دانست.
درحالی که سلطنت طلبان و رسانه‌های حامی آن مدعی بودند توانسته‌اند همزمان با راهپیمایی‌های میلیونی سالگرد پیروزی انقلاب در ایران تجمعی ده‌ها هزار نفری در لس‌آنجلس برپا کنند؛ ایران‌اینترنشنال مدعی شده بود که این تجمع با حضور 80 هزار نفر برگزار شده است
روزنامه عصراقتصاد در مطلبی طنزگونه نوشت: اکونومیست با بررسی ۱۷۲ شهر مهم جهان تهران را ارزان‌ترین و سنگاپور و نیویورک را گران‌ترین شهرهای جهان معرفی کرد. تهران در جایگاه ۱۷۰ جهان از این نظر قرار گرفته و تریپولی و دمشق به ترتیب پایین‌تر از ایران قرار دارند.
«کیومرث پوراحمد» از جمله سینماگرانی است که در جریان آشوب‌های امسال به زندان رفت؛ البته نه برای مجازات، بلکه برای استفاده از حمایت قوه قضائیه و سازمان زندان‌ها جهت ساخت فیلم، گذرش به زندان افتاد!
پژمان جمشیدی، بازیکن سابق فوتبال که حتی به تیم ملی ایران رسید و در عرصه باشگاهی هم تجربه حضور در تیم معتبری مانند پرسپولیس را به کارنامه‌اش اضافه کرد، این روزها چنان از این ورزش فاصله گرفته که شاید نسل جدید به‌سختی به یاد بیاورد که هنرپیشه اول سال‌های اخیر سینمای ایران روزگاری در مستطیل سبز هنرنمایی می‌کرد.
با آغاز رخدادهای اعتراضی اخیر پس از فوت مهسا امینی، دامنه وسیعی از معترضان که شامل اقشار مختلف مردمی، هنرمندان، ورزشکاران، فعالان رسانه و... می‌شدند، دستگیر و بازداشت شدند.
عضو مرکزیت مجمع روحانیون و معاون حقوقی و پارلمانی رئیس‌جمهور در دولت روحانی گفت: یک عده که به نظرم اکثریت هستند، در زندگی و معیشت‌شان واقعاً دچار مشکل شدند و احساس می‌کنند که ایران قرار نبود این‌گونه اداره شود. اگر ما طبق آرمان‌های امام و شهدا و انقلاب اسلامی پیش رفته بودیم، امروز ایران باید کشور اول اقتصادی، فناوری، زندگی، آبادانی، پیشرفت و علم می‌بود.
انتقاد روزنامه جمهوری اسلامی از سران قوا:

چرا در برابر مصوبه تان که خلاف قانون اساسی است سکوت کرده اید؟

فروش اموال مازاد دولت برای جبران کسری بودجه و تأمین هزینه‌های کشور،همچنان مورد انتقاد قرار می گیرد و رسانه‌ها و کارشناسان آنرا مصوبه‌ای غیرشفاف و خلاف قانون اساسی می دانند