رسانه‌های دیگر

۴۵ دقیقه مشاور روانشناسی حدود ۲۵۰ هزار تومان تمام می‌شود البته برخی از روانشناسان به دلیل اینکه متقاضی زیادی برای استفاده از خدمات کلینیکشان دارند قیمت‌های بسیار بیشتری را برای هزینه مشاوره تعیین کرده‌اند تا جایی که گاهی قیمت هر جلسه مشاوره ۴۵ دقیقه‌ای به «۶۰۰ هزار تومان» هم می‌رسد.
افشای شرط گذاری روحانی برای دیدار با ترامپ؛

امضای طلایی ترامپ چه بود؟

گذشت زمان همواره شرایط را تغییر می‌دهد. حتی برای افرادی که در پس حوادث مختلف نمی‌توانند آنچه را که به دنبال آن بودند را به دست آورند. حسن روحانی رئیس‌جمهور سابق ایران آمده بود تا ایرانی سربلند را به نمایش بگذارد. موفق هم شد هم تورم را کاهش داد و هم اینکه تهران با غرب بر سر مسائل هسته‌ای توافق کرد و مردم نیز به صورت نسبی از آن دولت رضایت داشتند. به طوری که روحانی مجدد رئیس‌جمهور شد اما ترامپ یکباره بازی را برای او برهم زد و از برجام خارج شد.
درست روز بعد از اینکه «مرتضی آقاتهرانی»، رییس کمیسیون فرهنگی مجلس و البته رییس شورای مرکزی جبهه پایداری مدعی شد که طرح معروف صیانت در مراحل پایانی بررسی در مجلس است، وزیر ارتباطات هم در حاشیه نشست هفتگی هیات دولت هم از مجرای قانونی فیلتر تلگرام و اینستاگرام در وضعیت فعلی کشور گفته است که مصوبه فیلتر شدن اینستاگرام و تلگرام ربطی به وزارت ارتباطات یا حتی دولت ندارد،
17 ماه از روی کارآمدن دولت سیزدهم می‏‌گذرد و همه زیرمجموعه‏‌های دولت در حوزه‏‌های مختلف عملکردهای مشخصی گاهی موفق و ناموفق از خود برجای گذاشته‏‌اند.
هر ایرانی که عاشق فوتبال و حواشی مرتبط با آن است، طبیعی است که دوست داشته باشد بداند در اردوی تیم ملی در جام‌جهانی قطر چه گذشت که شجاع خلیل‌زاده و حسین کنعانی‌زادگان به نیمکت چسبیدند.
خراسان نوشت:«یک محدودیت ایجاد شده و بدانید با وضعیت و شرایط امن، شرایط حتما متفاوت خواهد شد»؛ این صحبت، وعده آیت ا... رئیسی، رئیس جمهور و رئیس شورای عالی امنیت ملی کشور بود که بسیاری از فعالان اقتصادی به ویژه کسب و کارهای اینترنتی را به لغو محدودیت‌های اینترنتی امیدوار کرد، اما با گذشت 54 روز، هنوز از تحقق آن خبری نیست.
جمهوری اسلامی به رائفی پور:

هرچه به دهانتان می آید می گویید؟

یک روزنامه با انتقاد از سخنران حامی دولت نوشت: به احترام کلمه، یکی پیدا شود و تریبون را از جلوی او بردارد. از قدیم گفته‌اند "همه چیزدان" هیچی نمی‌داند چنان که "همه کاره، هیچ کاره" در کلام مردم عنوان می‌گیرد.
پیشنهاد طنز روزنامه شرق به هیات فروش اموال دولتی:

دانشگاه تهران را هم بفروشید

شرق نوشت: مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با موضوع مولدسازی دارایی‌های غیرمولد دولت با واکنش‌های غیرمنصفانه جامعه روشنفکری مواجه شد.
طی ۸ سال گذشته، متوسط تولید سالانه مسکن در تهران ۶۲ هزار واحد بوده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد، دو ابرمانع جلوی پای سازنده‌ها وجود دارد.
بررسی چگونگی کاهش 80 درصدی نرخ ابرتورم ونزوئلا در یک بازه زمانی حدود هفت ساله می‌تواند الگوی خوبی برای کشورهای گرفتار تورم یا ابرتورم باشد
اظهار نظر وزیر آموزش و پرورش در سومین جشنواره طب ایرانی مبنی بر این که «طب ایرانی باعث ارتباط با فرهنگ اصیل‌مان می‌شود و آموزش و پرورش آمادگی تدارک تشکیلات دانش‌آموزی و تاسیس هنرستان‌های طب ایرانی را دارد تا از ظرفیت معلمان و دانش‌آموزان در این مسیر استفاده شود.» واکنش‌های بسیار زیادی را برانگیخته است.
درحالی که بسیاری از رسانه های خارجی سعی کردند ابعاد تروریستی- سیاسی به ماجرای حمله به سفارت آذربایجان در تهران بدهند،گزارش ها از انگیزه شخصی مهاجم حکایت دارد. او از ثبت شکایت‌ مفقودی همسرش در فروردین خبر داده بود.
خروجی انتخابات مجلس یازدهم و دولت سیزدهم، حاکمیت یکپارچه‌ای شکل داد که در بادی امر، جریان رقیب هم امیدوار به جراحی‌ها و تغییراتی شد که می‌دانست در زمان آنان میسر و ممکن نبود.