رسانه‌های دیگر

به نقل از وب‌گاه آمریکایی آکسیوس، در جریان مذاکرات پاریس پیشرفت‌هایی حاصل شده است که ممکن است در چند روز آینده به مذاکرات جدی‌تری بر سر توافق درباره جنگ غزه، آتش‌بس و تبادل اسرا منجر شود.
کشاورزان اروپایی در هفته‌های اخیر، در اعتراض به بالارفتن هزینه‌های کشاورزی و ورود بی‌رویه محصولات از اوکراین، اعتراض‌های دامنه‌داری شکل داده‌اند.
ارگان مطبوعاتی حزب کارگزاران در واکنش به اظهارات تند محسن آرمین نایب رئیس جبهه اصلاحات تاکید کرد که طیف مخالف ارائه لیست در جلسه اصلاحات، از فقدان پایگاه رأی اجتماعی می‌ترسند و نه محدودیت‌های موجود.
اصولگرایان از بس کاندیدا دارند، برای جای دادن آنها در یک یا دو لیست با مشکل روبرو شده اند

دامنه تمامیت‌خواهی رادیکال‌های جناح راست تنها معطوف به سیطره بر اصولگرایان نمی‌شود، پایداری‌چی‌ها این بار با عبور از نواصولگرایان و اصولگرایان سنتی و... دورخیز کرده‌اند تا خود را یگانه بازیگر عرصه سیاسی کشورمان معرفی کنند.
منابع آمریکایی اعلام کردند: ویلیام برنز برای پیوستن به مذاکرات توافق آزادی اسرای صهیونیست و برقراری آتش‌بس فردا عازم پاریس می شود.
در حالی که برخی اعضای رادیکال جبهه اصلاحات تا مرز تحریم انتخابات پیش رفته‌اند، روزنامه شرق خواستار مشارکت و رای هوشمندانه در انتخابات شد و تاکید کرد که قهر با انتخابات، خواست براندازان است.
عجایب انتخابات کم نبوده و نیست اگر نگاهی به سبک و سیاق قبلی ها بیندازیم متوجه می شویم بازار داغ تبلیغات فقط به کلیپ ها و جولان دادن در فضای مجازی و حتی شام و ناهار دادن ها ختم نمی شود و هرچه به روز موعود نزدیک تر می شود رفتارهای خارق العاده و عجیب هم اوج می گیرد و پول پاشی‌ها به حد کمال می رسد.
روز گذشته ویدئویی از برنامه «بگو بخند» در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که در آن مجری برنامه سعی در تقلید حرکات فرد معلول را داشت. این ویدئو حاشیه‌هایی را به دنبال داشت تاجایی که عوامل برنامه درباره این موضوع اطلاعیه‌ای صادر کردند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین اختتامیه نمایشگاه رسانه‌های ایران، جامعه رسانه‌ای را الگو و الگوساز عنوان و ابراز امیدواری کرد بتوان نمایشگاه سال آینده را با فرصت بهتر در شان جامعه فاخر رسانه برگزار شود.
وزیر امور خارجه در خصوص استفاده از حق وتوی آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل گفت: تکرار وتوی پیش‌نویس قطعنامه آتش‌بس فوری در غزه توسط دولت آمریکا را باید «فاجعه دیپلماسی قرن» نامید.
محمد رویانیان گفت: در تهران نمی‌توان مستقل حضور داشت. لیست ها و احزاب مختلف وجود دارد که اَمثال من که تجربه این کار را نداشتند یا سرمایه مالی و مراودات خاصی ندارند، نمی توانند مستقل ورود کنند.